• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • skille

Jeg savner gress, kunne gå ut i en have. Blir det vårt lille drømme hus slutter gresset i vannet.. egen sand strand digg.

• skille

Tx2 jeg er fortsatt overasket at m2b bor sammen med meg, jeg er håpløs. jeg kan ikke vaske eller lage mat. holder på å lære meg.... hehe

• Danielaa

skille: de va verkligen superfint.. å de låg så perfekt vid vattnet.. hade inte tvekat en sekund!

• Tx2

Skille: Hm, med tanke på dina husmorskunskaper så blir jag tveksam till om ni får flytta in hos oss
    Nu blir jag oxå nyfiken på huset. Inboxa länken till mig med, så kan vi tjöta hus imorgon.

• skille

Jeg har sagt at om vi skal flytte skal det ikek gå utover pengene som er spart til bryllupet, så får vi nok for leligheten vår så selger vi med en gang. man kan ha så mange kule fester der. en kompis av m2b har tegnet sitt eget lille hus som han kan bo i når han komemr på besøk hehe

• Tx2

Vårt husköp har nog dessvärre gått ut över allt vi planerar. Så mycket man "måste" ha.

• skille

Vi har allerede mer enn vi har plass med, vi fikk kjøkken ting til 7000 og fikk velge selv hva vi ville ha. vi har ikke palss til noe som helt mer i leilighetetn, ikke en gang ett par nye kso.. hehe

• Tx2

Woho, åtta månader kvar för oss Danielaa!

• skille

Litt skummelt å ha en bryllups side på weben som sier hvor mange dager det er igjen, folk tror jo man er helt gal når man sier at det er så mange dager igjen.. hehe

• Vendel och Angelica

åååhhh vad tiden tickar på för er andra inte alls avundsjuk för mig är det väl en 353 dagar kvar *urk* går sååå långsamt

Jag har lagt in i träff tråden vill dubbel kolla här om alla är med på listan och om ni kommer med spv eller bil! Så kan jag skicka beskrivningar

Skille var har ni er bröllops sida?
    Vi håller på och får vår fixad

kram

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2