• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • Danielaa

Hallå tjejer!

Har haft besök hela helgen å idag fyllde Caspher 2 år! Fullt ös hela helgen mao!

Glada nyheter (för mig iaf!)!
    Har vunnit en tävling!! Jag ska få designa min egen tiara precis som jag vill ha den! Vilka pärlor/stenar osv de ska va i, färger, modell å form å ja aaaalllttt...! Ska bli sååå kul!! *Lycklig*

Våra inbjudningar osv blir oxå rätt enkla.. inga avancerade grejjer på, känns som de blir bäst så e ju så mycke som ska göras å jag vill innas de som kul å inte som nåt jobbigt som va tvunget å bli gjort inför bröllopet...! Älskar ju å pyssla!

Kanske skriver snart igen... Måste lägga sonen igen för typ 128e gången ikväll...

Ha de bra tjejer! Kram kram

• SweetSun

Grattis danielaa!!!! Gud va skoj!

Jag och en väninna ska göra inbjudningarna nu i senhösten tror jag! Har sett ut vad jag ska ha, ska bara inhandla det också =P Det blir svarta papper med vita prickar på, och så ett rosa band runt. Kan bli sött tror jag

• skille

Tx2:Bilettene må hentes innen 1745

Tx2, Danielaa: skal vi ta en fika først? om dere har tid

• Tx2

Danileaa: Grattis! Vilken passande vinst.

Skille: Jag tror att jag kan fika lite innan. Beror på hur morgonpigg jag är, men om jag kommer in senast vanlig tid så kan jag vara vid bion från 16:45.

• skille

Danileaa: Så kult:)

Tx2&Danileaa: Skal hilse fra min m2b som sier TUSEN TAKK for at dere går på bio med meg for å seg mamma mia, så slipper han.. hehe Jeg kan være klar fra ca 1700

• Danielaa

TACK! Visst e de passande vinst? Ska bli så kul! Väntar bara på att höra från tjejen som ska göra den till mig nu...

Skille: Haha, ham blev glad å slippa se den ja! Min sambo blev oxå väldigt glad när vi skulle gå, han ville absolut inte se den...

Fika innan låter bra! Ska bara kolla me mammsen o hon har lust å ta prinsen en stund innan hans pappa kommer hem.. Men ska vi säga vid 17 då när ni andra kunde iaf?
    När börjar filmen? :-s

Sweetsun: Låter ursött till inbjudningarna!

• skille

Danielaa Filmen begynner 1830. 17 er perfekt:)

For 3. gang har vi endret kirke for vigselen. nå blir det gamle ørgryte kirke. da tar det bar e5 min for gjestene å gå til lokalet, det blir supert for de som ikek kjører bil og skal drikke litt alkohol senere på dagen..

• Tx2

Skille: Örgrytes gamla kyrka ser ut att vara fin. Smidigt med vigsel o fest så nära. Plus för att man slipper bilen. Skall ni vara på villa bel parc el vad den nu heter?

Toppen, då ses vi utanför bion kl 17 så kan vi hämta biljetterna o sedan fika. Vilken biograf är det?

Sweetsun: Tycker oxå att det låter som söta inbjudningar. Hur har det gått för dig i klänningsjakten?

• Danielaa

Skille: Den ser fin ut den kyrkan utifrån iaf! Å skönt å ha så nära till festen sen!

Då säger vi kl 17 ja, men vilken bio blev de på? :-s

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2