• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • skille

Kjøpte nettop en slöja i mangel på noe mer fornuftig å gjøre. Om den passer elller ikke vet jeg ikke, men da kan jeg drømme meg litt bort i speilet..

• Tx2

Här försökte jag göra ett planeringsryck och kolla med vf. Men i den kommunen var jag tydligen väääldigt tidigt ute och skulle återkomma nästa år. Har du börjat kika på det än sweetsun?

• Danielaa

Mysigt me flera fikaplaner! Dom där chokladmuffins-grejjerna lät VÄLDIGT goda! Å bubbel e väl aldrig fel? Håller me MD2009!

Bröllopsresan kikar vi oxå på, vi har kikat lite på Thailand, Dominikanska, Azorerna mm... Har en hel del förslag fortfarande!

Artist: Mexico e verkligen helt underbart...! Dit hade jag mer än gärna valt som bröllopsresa! Vi vill iåfs hitta nåt helt nytt där ingen av oss vart innan men annars... De e så fint!

Idag va vi en tur till IKEA, alltid lika kul! Fick köpt ett skrivbord som jag ska ha i sovrummet til alla mina scrapping-grejjer! Så nu har jag snart plats å sitta å pyssla me bröllopsgrejjerna!

• SweetSun

*sur* vill ju också ha de där muffinsarna!!

Tx2; nä vi har inte det, men har sagt att det skall göras snart, men det är alltså för tidigt än? hm.. tråkigt, hade vart skönt att få boka en detta året iaf...

• Tx2

SweetSun: Enligt kungälvs kommuns vigselexpert var det det. Tänkte att vi skulle ta där ifrån och slippa betala reseersättning och bara köpa någon blomma.

Blev lite shopping på format, dem stänger till helgen. Så jag kom hem med lite stämplar. Får testpyssla lite i helgen tror jag.

• skille

Hvilket pulver skal man drikk for å ikek være sulten hele tiden? dere snakket om noe som smakte æsj når vi avr å fikat...

• SweetSun

jag har druckit sånt där dietpulver, å fyy säger jag bara, nä. bättre att köra vanlig diet tror jag... inget skoj att gå hungrig PLUS att det smakar *fult ord*.

• Vendel och Angelica

skille jag har modifast, de finns på nätet och på apoteket! Kan verkligen rekomendera deras vanilj och choklad!! Sen så är Cambridges pulver oxå gott men dock lite dyrare!
    Men det får vara ett dyrare alterna tiv för att det ska gå att dricka, visst naturdiet och nutrilett går om det är färdig blandade från början men deras pulevr med vatten (spyyyyy)
    Så Modifast har 4 påsar per dag tot 750 kcal alt Cambridge som är 3 påsar och bara 500kcal per dag!
    Jag har dock gjort så när jag har "pulvrat" att jag har fått äta frukt och grönsaker till lunch och middag! Så jag oxå äter med familjen!

• Tx2

Har inte koll på pulverdrycker. Var med om ett test där jag skulle drick en massa näringsdryck för att se när mättnadskänslan kom. Och vill inte uppleva den smaken igen.

• Tx2

Jajust det, igår bestämdes det att jag kommer att ha ett stort brudfölje. En brudnäbb, sex tärnor. Träffade fyra av tärnorna igår och försöker numera sälja in till T att dem skall stå för inmarschmusiken Highway to hell med trianglar, cymbaler o trumma (dem är inte musikaliska!) iklädd narrdräkter...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2