• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • Myrmor

vi siktar på en vecka i europa (grekland eller kroatien troligtvis) med tyra direkt efter bröllopet för att vila upp oss lite. Sen åker vi på en längre resa (hoppas på att det går att åka över första bröllopsdagen) utan tyra - mexico är vad vi i dagsläget är sugna på för den resan.

• Tx2

Vi har kommit fram till att det inte skall vara europa. Två veckor med sol o äventyr. T har även lagt in att storstadssemester inte är aktuellt (har släpat iväg honom för många gånger) och inte usa igen. Nya zeeland hade varit underbart men med våra två veckor blir nog för lite tid.

• skille

En dag får dere komme hjem til meg så skal dere får sjokolade fondant og verdens beste Cava:)(Sjokoladefondant er en muffin som har blitt stekt i bare noen få minutter slik at den indre kjernen er flytende.)

SweetSun: Jeg skal finne på noe uten mjöl til deg.

• Myrmor

Guuud va gott det lät... är en bubbel- och chokoholic

skille skrev 2008-08-26 14:41:24 följande:
    En dag får dere komme hjem til meg så skal dere får sjokolade fondant og verdens beste Cava:)(Sjokoladefondant er en muffin som har blitt stekt i bare noen få minutter slik at den indre kjernen er flytende.) SweetSun: Jeg skal finne på noe uten mjöl til deg.
  • skille

regner med at man ikke trenger å spørre MD2009 to ganger om hun vil være med, om jeg ikke tar helt feil liker hun oså veldig godt bubbel....

• Vendel och Angelica

choklad choklad I lööööv it synd bara att det inte är bra för figuren förstår inte detta

• skille

For å ikke ødelegge figuren får vi heller gå en lang promenad for å lette samvittigheten... Men jeg kan love deg, jeg kunne spist de hele dagen mmmmm

• Tx2

Då blir nästa träff hos skille (efter angelica). Förutsatt att du bor så att jag lätt kan ta mig dit. Bil- och körkortslös.

• Vendel och Angelica

bil har jag men inget körkort inte så smart planerat *asg*
    Till mig tar man sig med spv från centralen på ca 12 minuter

Tx2 skrev 2008-08-26 15:18:59 följande:
    Då blir nästa träff hos skille (efter angelica). Förutsatt att du bor så att jag lätt kan ta mig dit. Bil- och körkortslös.
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2