• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • Tx2

Då är det där jag trodde. Kan nog bli bra med akustiken. Ni skulle ha live-musik? El finns det el där oxå?

• SweetSun

nä jag vet inte med elen, en bekant ska nog bara spela akustisk gitarr till och kanske att man har en bandspelare av lite bättre kvalitet att spela musik i, om det är bra akustik, annars kan det bli svårt..

• skille

carpet 09: min kjole og m2b sin smoking er ordnet.. Smokingen blir svart.

Tx2: Takk, men 9mnd er lenge å vente. Var i m2b sin brors brollop på lørdag, og dagen går farlig fort over.

Etter å ha studert brollopet jeg var på har jeg funnet ut noen små ting: vi skal ha runde bord (man forhindrer at stakars mennesker som får en bordmann til en idiot skal slippe å sitte å se dumt ut i luften under hele middagen), veldig glad vi ikke skal ha buffe, ikke invitere mennesker som kan være drita full før middagen, (man sitter ikke med en liten flaske med sprit og smyg drikker i kirken). Jeg fikk selvsagt den idioten til bords, ikke helt min ide om å ha det hyggelig å drikke ren vodka til middagen, og gikk å la meg rett etter desserten etter å fått spørsmål om jeg ville ha litt kokain. Jeg ble så sur å skuffet at jeg bare gikk.
    Hvordan går det ann å ødlegge for en av sine eldste kompiser på den største dagen i sitt liv?? Det hører med at brudgommen kastet han ut av festen etter jeg gikk...

Ingen Wild cards i mitt bryllup, alle skal gå igjenom en stor personlighetstest for å se at de klarer å oppføre seg under middagen. HAHA

• skille

Danielaa: Bare si fra når det passer å se filmen for deg, etter å ha studert kalenderen min nøye har jeg funnet ut at den er tom helt frem til 23 maj.. knis

• Tx2

Oj, vad trist. men kul att du kunde ta lite lärdom. Ett personlighetstest innan gästlistan spikats är nog bra så att man har koll på sina gäster

skille skrev 2008-08-25 07:53:58 följande:
    Var i m2b sin brors brollop på lørdag, og dagen går farlig fort over.Etter å ha studert brollopet jeg var på har jeg funnet ut noen små ting: vi skal ha runde bord (man forhindrer at stakars mennesker som får en bordmann til en idiot skal slippe å sitte å se dumt ut i luften under hele middagen), veldig glad vi ikke skal ha buffe, ikke invitere mennesker som kan være drita full før middagen, (man sitter ikke med en liten flaske med sprit og smyg drikker i kirken). Jeg fikk selvsagt den idioten til bords, ikke helt min ide om å ha det hyggelig å drikke ren vodka til middagen, og gikk å la meg rett etter desserten etter å fått spørsmål om jeg ville ha litt kokain. Jeg ble så sur å skuffet at jeg bare gikk. Hvordan går det ann å ødlegge for en av sine eldste kompiser på den største dagen i sitt liv?? Det hører med at brudgommen kastet han ut av festen etter jeg gikk...Ingen Wild cards i mitt bryllup, alle skal gå igjenom en stor personlighetstest for å se at de klarer å oppføre seg under middagen. HAHA
    Gött, fick ett positivt besked från en tjej (fd sambos syster..)som jag önskade kunde sjunga på vår vigsel, men nu måste jag hitta någon som kan kompa henne. Någon som har en gittarist i bakfickan som jag kan få låna?
  • Danielaa

Hallå tjejer!

Jobbat heeeela helgen, så inte vart inne å kikat... *Trött*

Skille: Ooj oj, låter ju som en fullständig KATASTROF på din m2b´s brors bröllop...! Sitta å smygdricka i kyrkan? Wooow.. jag hade blivit galen!

Haha, helt tomt i kalendern så långt fram? Jag kan lite närsom egentligen... Ska vi ta denna veckan/nästa? Kan ju ta en fika innan/efter å få tjöta lite bröllop oxå?

Angelica: Tjusig klänning!!

carpet09: Min m2b ska nog ha smoking (e de smoking vi tänker på...? :-s) i svart iaf... ser elegant ut tycker vi!

• skille

Danielaa: Enkelte mennesker klarer ikke å respektere kompisers store dag, valgte å ikke si noe om den lille "situasjonen" sa bare jeg var veldig trøtt.

For meg spiller det ingen rolle når, i morgen er jeg opptatt men fra onsdag og utover passer det supert.

Om noen andre vil være med er det bare å selnge seg på

• Tx2

Jag kanske hänger med på bio om det blir nästa vecka. Skall vi tippa på att bt-fikan blir på torsdagen? Såg ut som om flest kunde då.

• skille

Bare kul om fler henger med, bio neste uke blir bra:)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2