• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Addiz

    Tez: att man har ett lyte, ett men, alltså att man typ haltar eller har nån annan fysisk nedsättning

  • FruTez

    Ok! Vissa uttryck har man liksom hört många gånger och fattar i det stora hela va det betyder, men ibland fastnar man på nått ord!

  • Carma07

    Ojojoj!!! Här har man ingen möjlighet att kika in och så händer det massor av saker idag.

    TEZZ: GRATTIS I MASSSOOORRR!!! OCH MÅNGA KRAMAR TILL DIG!! Jag blev så glad när jag läste nyheten. Jag får krama på dig lite extra när vi ses.

    Linum: Fy vad hemskt med M. Skönt att han är hemma igen och verkar må bra efter omständigheter. Nu borde er tur vända tycker jag.

    Ab: Förändringarna i vår trädgård ser förmodligen bara vi än så länge. Idag har maken varit hemma och hyvlat och slipat altanen dock. Den blir som ny. Har inte varit ute och kollat till flädern idag, men den har inte blommat än iaf. När plockar man dem?

    Ang fredag ska jag höra med maken så återkommer jag om vi är en eller två. Jag kommer i vilket fall.

  • Carma07

    Bauti: Roligt med möhippa. Du får berätta sedan vad ni var ute på.

  • Carma07

    Frujj: Är imponerad av ditt tidiga dopp. Själv tycker jag det låter kallt. *burr*

  • Carma07

    Abbe: Var ute och kollade flädern och de har börjat komma lite blomknoppar. Ska hålla ögonen öppna på trädet.

  • Linum

    Kommentar från Mölndalsakut kl 2255 igår kväll (6 timmar efter det att M kom dit med ambulans):

    "Kom nu hit och säg att det bara är muskulärt så att jag kan pissa, få en macka och åka hem."

    M bjuder på den!

    *asgarv*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....