• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • jeeksa080823

    Hej på er.
    Nu var det längesen jag var här, bröllopsplanerna har legat lite på is ett tag. Har inte haft det där jätte engagemanget på sistone men nu tror jag det är på väg tillbaka.
    Välkomna alla ni nya!
    Igår fick jag hem calligraphens katalog på inbjudningskort mm. Jättespännande!

  • Anja 19 juli 2008

    Kom på en, enligt mig, genialisk idé :) angående små "presenter" till gästerna!! (Det är egentligen enligt mig helt onödigt men det är ju ändå så himla mysigt och lite lyxigt).

    Istället för dyra askar eller organzapåsar så köper jag cellofan på rulle och sedan ljusrosa organzaband, ca ½ cm breda på metervara, kostar typ INGENTING och så fyller jag dessa med några olika sorters vita och rosa godisar typ såna där rosa dragerade mandelägg osv.

    Det kommer ju inte kosta nånting knappt men ändå se jättefint ut. (jag gillar saker inslagna i cellofan *asg* :D) Vad tror ni? funkar det?

    :)

  • Anja 19 juli 2008

    Såg att det kommit några nya här :)

    Hjärtligt välkomna. Hoppas att ni ska trivas här. Berätta GÄRNA om hur ni tänkt er ert bröllop, typ färgtema, bukett, kyrka, antal gäster, mat?, tårta, fest etc etc... Är så spännande att höra hur folk planerar och tänker sig sin stora dag.

    :) :) :)

  • Anja 19 juli 2008

    Själv planerar vi kyrkbröllop, färgtema vitt och ljusrosa, ca 90 gäster, stor fest i en borg här i stan med middag, tårta och fri bar och dans (vet ännu ej om vi ska ha band eller inte).

    Budgeten vill jag inte ens tänka på, fniss...

    Min bukett kommer att bestå utav ljusrosa callor och vita liljor eller vita callor och ljusrosa liljor. Kan banne mig inte bestämma mig.

    Om ni ej sett snacket "Florist här" gå in där om ni har frågor ang brudbuketter och olika blommor. Jättebra :)

    Kramar

    Anja

  • Anja 19 juli 2008

    Minns inte vem som frågade nu men ang om jag alltid är säker på min sambos känslor så svarar även jag ja. Efter så många år och fortfarande så mycket glöd och passion kvar och ändå sådan trygghet (trots stora bråk ibland, hehe) så kan jag nog inte svara nåt annat. Däremot tror jag att han är osäker på mig ibland, fast jag fattar ärligt talat inte varför ;)

  • Anja 19 juli 2008

    Smiter iväg och duschar, tillbaks om 20 minuter :) Hoppas att nån mer är här då, haha...

  • sajberpillan

    godmorgon goooodmorgon!
    Är det bara jag här ?!

  • Pumpkin

    Jag är här Har äntligen fått hem min älskling och nu håller vi på och gör oss i ordning för att åka in till stan (Stockholm alltså) och träffa min mamma och lilla Emilia. Vi ska titta på Prideparaden hade vi tänkt

  • madlin

    Också här en snabbis, ska sätta fart o packa lite - blir att åka iväg och vara hundvakt inatt i svärisarnas hus när de blir borta. Hoppas vädret håller i sig, att de iaf blir uppehåll så man kan grilla på kolgrillen :D

  • blivandefruandersson0?

    madlin de har lovat solsken och varmt några dagar nu

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7