• majka

    Halmstad brudar del 2

    Hej tjejer!
    Vår tråd är vist avstängd så vi får starta en ny...
    Hur går det i planeringen? Själva har vi det mesta under kontroll, ska börja jobba på måndag efter mammaledighet i nästa 2 år. Har fixat massa den senaste veckan för att kunna koncentrera mig på jobbet och på familjen när man kommer hem...

  • Svar på tråden Halmstad brudar del 2
  • Noomi

    Njae, det känns ganska lugnt just nu faktiskt. Annat var det för snart två månader sen när en kompis gifte sig! En vecka innan ungefär började jag tjata på min sambo; "nu är det bara en vecka kvar, tänkt vad nervösa de måste vara! Oj, i övermorgon gifter hon sig, hon måste vara ett nervvrak! Herregud, imorgon är hon fru....Herregud!!!" :D
    Så, när det börjar närma sig kan jag nog knappt stå på benen!

  • HalmstadNilla

    asså det känns fortfarande ganska avlägset tycker jag men tiden går så fort... Var ju inte länge sen som det va ett halvår kvar.. nu är det bara 2 månader snart..

  • ~~Dark Angel~~

    Vi har OSA idag! Bara tre som inte sagt definitivt om de kommer eller ej, så nu ska jag börja med bordsplacering.

  • Noomi

    Dark Angel
    Vad kul! Jag är jättenervös för bordsplaceringen, men det ska väl lösa sig. Vi har o.s.a 1 juli, så jag har ju ett tag till på mig för att oroa mig. :D

  • HalmstadNilla

    träffade TOmas Klenze i tisdags! Väldigt trevlig! Blir han som fotar!
    Han har lite konstnärligt i sig men tar ändå inte miljader för att fota oss.. Passar oss bra!
    Provade dessutom min klänning idag. Den är långt ifrån klar men den kommer bli finfin, det känner ajg på mig..

  • ~~Dark Angel~~

    Vad roligt att det känns så bra med både klänning och fotograf. Jag gillade hans bilder på hemsidan. Precis min smak. Jag gillar inte det där uppställda och klassiska. Han verkar ha lite fantasi.

  • Noomi

    Instämmer med Dark Angel, tror det blir jättebra med honom!
    Borde själv ta kontakt med vår fotograf snart så vi kan bestämma när hon ska komma upp och kolla fotoplatserna.
    Annars har jag mest pysslat med gästpresentationerna den här veckan, riktigt skoj! :)

  • ~~Dark Angel~~

    Noomi

    Det är ju jättesvårt med gästpresentationer! Hur gör ni?

  • Noomi

    Dark Angel
    Eftersom det är just så förbaskat svårt (vi har aldrig ens träffat ett par pojk/flickvänner som kommer)så hittar vi helt enkelt på presentationerna.
    Skriver nåt som är helt uppåt väggarna galet och som förhoppningsvis får de flesta att skratta.

  • HalmstadNilla

    vi har oxå bestämt oss för att hitta på och överdriva våra presentationer. Känns som att det lättar upp stämningen lite... Kul!

Svar på tråden Halmstad brudar del 2