• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Omsan ... obligatorisk föräldrarutbildning med obligatorisk praktikvecka på valfritt dagis kanske vore något..... baaaaaaaaaaaaaaaa

  • viktualia

    godmorgon!

    igår blev det bara 7000 steg, men jag hann med en 35 min lång promenad innan jag kom hem. måste ju försöka röra på mig.. hm...

    idag blir det svårare... maken fyller år och vi ska äta ute plus att jag ska övningsköra.. få se om jag klämmer in nån motion efter allt det där...

  • Telemarkgrrl

    Ohoj!

    Har helt sagolikt mycket att göra på jobbet och är ledig torsdag och fredag så jag hinner nog inte hänga här så värst mycket idag heller. :(

    Oms, ahhh, såna där föräldrar borde ju skjutas eller nåt! :[:[

    Vickan, har du kommit på någon bra födelsedagspresent till maken?

  • MuffinsTönt

    Morrn Morrn!!!

    Idag har jag också jättemkt att göra.

    Ni får ha det bra o skriv mkt!

    Tjingeling! :p

  • MuffinsTönt

    Vickan
    Hur lång gick du för att komma upp i 7000 steg? :?
    Igår gick jag den stäckan som jag berättade om. Tog mig 40min. Men då gick jag inte snabbt utan lagom takt. Var rejält trött efter labbet.

  • viktualia

    Telestubben - maken får inträde på nåt museum under vår Osloresa och ett snygg tårtfat i glas.

    Muffins - hälften av stegen gick jag på jobbet och den andra hälften på min promenad på hemmaplan.

    Om du gick 7 km på 40 min så är du ju vansinnigt mycket mer trimmad än jag!!! ujuj

  • MuffinsTönt

    HAHAHA!

    Nej! Inte DEN sträckan. :D
    Vet inte om jag berättade det men jag täntke först gå halva sträckan (till den hållplats där det går en massa trafik till mig) och sen åka resten. Det tog mig 40 min att gå dit. Jag hade tänkt mig 30min. Men jag får göra om det när jag är lite mindre trött.

  • Sister of the Night

    Oms

    Milde tid!!!! Men jag har sett dem, jag också. Såna gånger bestämmer jag mig alltid för att omgående sterilisera mig, bara IFALL min unge skulle bli sådär monstruös!! Men det skulle den ju naturligtvis inte...? :D :D :D

    Jag tolkar det som slapphet från föräldrarnas sida - sätter man tydliga gränser från början så TROR jag inte att det behöver bli såna här problem senare. (Sedär, vad man kan när man inte fått egna ännu.... ;):D)
    Men allvarligt - man har ju själv vart unge och det där hade bara inte gått an! Oj vad man hade fått höra då!!!!! Det hade bara inte funnits på kartan....
    Kanske just därför man blir så jäkla irriterad när en del låter barnen härja sådär. För man vet med sig att det är inte "ofånkomligt" eller vad de nu skyller på, föräldrarna som tillåter detta.

    "Fri uppfostran", förresten. My ass!! Dålig ursäkt för att inte hakoll på sina egna småttingar.... *morrar ilsket*

  • Zozo

    Morning!

    Joppheidi joppheida.. Zozo har gatt ner 1kg ida... eller ja, denna veckan iaf.. ÄNTLIGEN lyckas jag... med pyttesteg i rätt riktning.. men jag har faktiskt tränat TVA ganger denna veckan. Sa det sa! *stolt*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4