Godmorogn girls!
Tubbies - säg till om du utvecklar din idé lite och om den fungerar - jag e på!!! altl för att slippa se ut som en gravis flodhäst och till det må dåligt dessutom!
Vickan - russin e inget bra alls, ger alldels för snabb blodsocker höjning. man har tom tagit bort det ifrån förskolor oc skolor som mellanmål då ungar blev helt sockerhöga av det. viktklubb eller giviktkoll är två bra fungerande metoder. det fungerar verkligen att skriva upp vad man äter - har gjort det och det gick bra....då;)
ang stegmätare så ska man gå misnt 10.000steg per dag för att få ngn viktminskning... vet ni hur svårt det är att komma upp i så många steg. om man bara rös sig under kontorstid så kommer vi upp i mellan 3000-6000 steg och då är resväg til jobbet inräknad... så man MÅSTE träna elelr gå promenader VARJE dag för att komma upp i 10.000 steg.
jag ligger på ett stegsnitt på 9870 nu, hade 11.700 innan jag blev sjuk och sen fick dåligt flås av grav. M å s t e försöka komma igång igen, vårt lag är bäst på avdelningen och ska så förbli, han som är bäst i mitt lag har ett stegsnitt på 21.000 steg per dag! shit!
så TUBBIES - vet inte om jag ska handla idag eller imorgon, hoppas på idag då det regnar men imorgon skulle kunna fungera för en promenad (när jag jobbar + handlar går jag ca 12.000 steg) hur ser det ut för dig?
men shit vad jag e trött idag, maken fick ställa sitt alarm bara för att väcka mig... t o m dottern var vaken innan mig:)