• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

Muffins - nu blir jag smått nyfiken på vilken ände av Gbg du bor i.... men du kanske vill vara så anonym att du inte skriver det här....

• MuffinsTönt

Kan mejla dig... Får ta chansen o va lite hemlis... :D:D:D

• viktualia

Muffins - ser framemot mail!!!

Jag har ju alltså startat projektet "äta rätt och mindre" och allvarligt talat så känner jag av det... dvs... jag är fortfarande lite småhungrig... ytterligt klurigt...

• MuffinsTönt

Fniss! Det tar ju ett tag innan magsäcken hinner ställa om sig. När den väl gör det kommer du RASA ner i vikt. *busvisslar* :D

• MuffinsTönt

Btw- Har mejlat dig...

• viktualia

Muffins - tack för mailet!!

Mätte avståndet på hitta.se och från dig till stället du pluggar är det nästan 7 km. Superbra promenadavstånd - men det kan ju ta en stund att gå förstås!!

• MuffinsTönt

Oj!Har du tagit reda på det. hihi!!! Va kul att veta. Då får jag verkligen börja imorrn! Men... min farhåga... tänk om jag börjar bli hungrig innan jag ska gå hem. Då vill man ju bara åka hem snabbt. Några tips?

• viktualia

ha lite russin i fickan. Russin är snabbt socker! Och varför inte ha lite vatten i en flaska också - gör underverk för uthålligheten...

• MuffinsTönt

Vatten måste jag ha! Russin... får se om jag har det hemma. Får nog skriva ner skaer som jag behöver. Oj! Va spännande! Jag har tänkt cykla hem... men måste köpa en ny cykel. Det här är mkt billigare. :D

• viktualia

- här blev jag avbruten i mitt BT:ande av att vara tvungen att gå till affärn... lysrören i badrummet gav upp men nu är de bytta av mig!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4