• tree

    Stockholmsbrudar nya kompisar 4

    hej alla! sedan nummer 3 ska stänga inom 3 dagar har jag börjat med en nu tråd!

    gammal tråd www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1899398.html

    För er som inte sett vår tråd tidigare så kan jag berätta att vi är ett gäng som både har gift sig och som ska gifta sig som umgås och fikar lite då och då. Alla nya som känner för fika är dock hjärtligt välkomna att hänga på i tråden.

  • Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4
  • tree

    spännande med ett nytt kök!

    Cavatina... ja! lycka till!

    nästa onsdag då... det passar för mig också... eller..??

  • Wunja

    Jag kan tyvärr inte på onsdag nästa vecka (är i ännu någon obskyr liten ort i södra Sverige då).

    tree: Tråkigt med portot, hoppas ni slipper problem!

    Cavatina: Lycka till med foten, ge den vad den tål (eller nåt)!

  • Cavatina

    Hej på er! Kul att ni tänker på mig och my evil foot...

    Är nu hemma efter 6,5h på akuten. (jihaa!) Jag har en nervtumör i foten (vilket inte betyder cancer har jag ikväll fått lära mig) och har fått spruta och remiss vidare till ett tredje ställe (jihaa igen).

    För tillfället är jag mkt öm och tar det lugnt, men lever!

    Får se hur jag mår framöver, är fikasugen ju...

  • tree

    Cavatina
    oh dear! men nu vet du vad det är för någonting. nu kan läkarna fixa det!

    nästa tisdag istället?

  • Gumsestumpan

    Just nu är det ganska körigt för min del. Jag tror inte att jag kan på tisdag.

    Cavatina: Hoppas att de kan fixa det! Det är ju alltid en början att de vet vad det är...

  • Cavatina

    Jag vet inte alls när jag kan fika härnäst.

    Tack för ert stöd! Skönt med mer än kryckor som stöd, haha...

  • Wunja

    Cavatina: Det låter otäckt, hoppas att läkarna trollar bort den där nervtumören åt dig snart!

    Jag har det också körigt på jobbet just nu, men vill gärna fika så snart det lugnat ned sig! Vi kan väl hålla varandra uppdaterade? :)

  • Fru Lindgren

    Hejsan!

    Jag har inte läst igenom hela tråden, men får man kanske ta och hoppa in på ett hörn? =)

    Är rätt så nyinflyttad (flyttade till Stockholm i november) och att lära känna nya människor är ju alltid trevligt!!

    Jag ska gifta mig i augsti, i min "hemma-kyrka", dvs i Lilla Edets kommun.

  • Gumsestumpan

    Godmorgon tjejer!

    Välkommen hit blivande fru Lindgren! Naturligtvis får du vara med.

    Jag ska försöka håller er uppdaterade! M verkar ha kurser lite framöver så jag kan nog smita iväg någongång fastän vi är mitt uppe i köksrenoveringen.

    I förrgår fick vi veta att vårt beställda golv inte skulle komma förrän i slutet på april... I slutet av mars kommer köket men det är lite svårt att lägga golvet efter att ha satt in skåp... Nu har vi lyckats få tag i det på annat ställe. Det blev lite dyrare men då kan vi få det idag. Pust! Efter helgen ska vi börja plocka ur och sedan börjar underarbetet.

    När får du komma till tredje stället, Cavatina?

  • BröllopA

    Hej på er!
    Jag har följt er tråd ett tag och det känns som att jag är inne och trippar i era privata vardagsrum !
    Skulle gärna vilja hoppa in jag med!
    Ska tyvärr i väg i 14 dar, men jag hoppas ni finns kvar!

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4