• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Cybermamman

    Vilket kap apg. Det var bra det att du fick såna fina nu när du inte kan komma med oss och fika

  • Cybermamman

    Nej nu blev det kväller. Jag släcker lampan och ställer in ett stearinljus istället ifall det är någon som kommer smygandes i natt *gnatt*

  • mammacatta

    Men hejsan cm, du tittar förbi när jag för en gångs skull INTE surfar!
    *knåpar bort all stearin*

    Annars är livet trist, eftersom anne grusade mina förhoppningar om att det är bara en månad kvar till 08. Det var ju en månad och några dagar ju!
    Jaja.
    *suck*
    Nån rolig historia nån?

  • mammacatta

    Kan rapportera att trollet fått en tillsägelse och tråden om sprit är borttagen.
    Kul att det fungerar!

    Nu vart jag liiiite gladare.

  • Gable

    Puuuuh! Nu har jag läst ikapp alla 3000000 sidor ni har skrivit sen jag sist var in.

    Ska sluta umgås med maken om helgerna och ägna mer tid till er!

    Grattis till herr MC!! Och till fru MC - ni måste flytta, eller låta din moders bil alltid stå framför huset.

    Och till ApG - grattis till 1900 och de utomordentligt snygga st*v*ar*a!

    Har ni förresten sett den nya relationstråden? Jag vet att Cindy har sett den. Trodde den var startad av vår nya stjärna. Fast den kanske är på riktigt och jag är rejält cynisk numera?!

  • mammacatta

    Tack gable! Du tror inte att vi redan lagt upp en sån strategi...?*hehe*
    Tog min käre make några microsekunder att komma på. Själv fattade jag aldrig att de inte skulle gilla min morsa, hon ÄR ju SÅ trevlig

  • mammacatta

    Är det den om att ställa in?
    Den har jag sett åxå, men jag orkade inte ta mig igenom all klagolåt...

Svar på tråden Äntligen fredag del 8