• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • janos

    Det gick bra idag. Massa info och broschyrer att ta sig igenom nu. Tyvärr blir det inte ul förrän i början av april, så vi får väl anta att pyret mår bra.

    Bf är 10:e september, om allt går bra!

    Kan lägga till att jag mår dåligt ikväll igen Ska till läkaren på torsdag, som ska ta blodprover m.m. Få se vad hon säger då

    Nu måste jag sova. Natti natti allihopa! Krya på dig Anne!

  • Gable

    Hur går det för dig Äpv? Har tänkt så himla mycket på dig.

  • Gable

    Janos, ska ni ta reda på könet? 10 sept säger du... En liten jungfru alltså. Maken är jungfru, men inte vet jag om han är så typisk jungfru

  • Rystall

    Hej tjejer!
    Hoppas att allt är väl med er! Här går det sin gilla gång. Trist på jobbet eftersom grannavd har vinterkräkan, vilket innebär att vi får alla patienterna. Så istället för att vi skulle ha kirurgpatienter har vi nu höftfrakturer

    En annan sak:
    Stort Grattis Gable. Du tog nummer 20 000 genom ditt inlägg:
    2007-01-26 23:21 Gable
    "Har du inte tjuvprovat än?! Jo jag kommer ihåg din ring, tycker den väldigt vacker. Inte som alla andra. "

    Din tur att bjuda på storbubbel!
    Tänk att vi har skrivit över 20 TUSEN inlägg på snart två år. Vi borde göra en bok av det. Eller åtminstånde om nån vill göra ett reportage av oss när vi träffas.

  • Gable

    TOG JAG 20.000!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

    Jäklar!!!

    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOO!!!

    Det firas i mars! Jag lovar!!!

    Det vore faktiskt roligt att läsa igenom alla inlägg som vi har skrivit genom dessa 2 år. Man kanske skulle ta en printar-dag på jobbet? Hmmmmmmmmmm....

    Nån som har kvar länkarna?

Svar på tråden Äntligen fredag del 8