• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Fru Cinderella

Gable

Det tror jag säkert det blir!

Klart det är schlager i morgon!

• Gable

Man får ladda med citronvatten och lite chasewnötter alltså

• Fru Cinderella

Nja.. här blir det snarare vin och.. och..hm.. och mer Vin

• Gable

ååååh, vin! Trevligt. Fast å andra sidan är citronvatten gott också *man kan verkligen lura sig själv*

• äntligen på väg

Äntligen fredag Och äntligen Schlagerhelg .
    *Skålar oxå i citronvatten*.

Vet ni, jag är ett riktigt hormonmonster just nu. Mitt humör pendlar nåt hysteriskt från dag till dag. För tillfället trivs jag väldigt bra på jobbet, för då går det iaf några timmar där jag kan koncentrera mig på annat än ivf-behandlingen en stund. Är så himla rädd att m ska komma i början på nästa vecka! Är fullständigt instabil . Just nu hanterar jag inte det här något vidare bra .

Igår ringde makens lillasyster från bb oxå. Hon fick en liten pojke . Jag är så glad för hennes skull och tycker verkligen att det är helt fantastiskt, men vet inte om jag ska våga åka och hälsa på på bb. Just nu känner jag att jag skulle vilja åka dit. Men imorgon kan jag ju va sådär nedstämd igen och då är det ju ingen idé... *Grubbel, grubbel*

• äntligen på väg

Tack Anne.
    Hur känns förkylningen?

• anne på grönkulla

Jodå, jag är bättre, men såååååå trött! Jag ska packa nu ikväll för en vecka, delvis hemma i Stockholm, och åker tiiiiidigt imorrn och ni vet ju hur det brukar gå! Jag hoppas jag får sova lite inatt iallafall...

• anne på grönkulla

Din svägerska förstår säkert om du inte orkar gå dit och titta på hennes bebis, hur underbar den är än! Kanske kan ni skicka en liten present eller så iallafall?

det du beskriver, om fullständigt obsession, det skulle jag vara jätterädd för i din situation tror jag. Tycker redan nu det är så mycket konstigt man inte styr över som gör anspråk på ens tid och tankar och tycker det är så jobbigt när något bara mal o mal i en. Det är ett viktigt skäl att jag verkligen beundrar diger som orkar försöka - jag är rädd att jag skulle lägga ner helt...

• äntligen på väg

Jo, jag har väl oxå funderat på att lägga ner alltihop, men jag kan inte komma på nåt annat att göra med mitt liv. Är fullkomligt insnöad på familjelivet

Och det där med tankar som bara mal och mal.. jag är grubbeldrottning redan i vanliga fall

Svar på tråden Äntligen fredag del 8