• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • mammacatta

Jag tror att denna tråd har alla länkar i början. Eller den före. Mammajanos klistrade in dem.
    10 sept... VA KUL!:D:D:D

20000.
    Det skulle man ha på fickan.

• äntligen på väg

Åh GRATTIS till 20000 Gable!
    Helt fantastiskt duktigt av oss!!!

• äntligen på väg

Gable: Va snäll du e som tänker på mig!Det går väl bra än så länge, antar jag. Är på "ruvardag" 7 nu och förra gången fick jag m dag 12, så än så länge hoppas jag. Fast det känns som förra gången så jag tror nog innerst inne att det är kört denna gången med, men man vet ju aldrig.
    Har vissa symptom men det får man oxå av alla extra hormoner.

Jag tänkte på det att du gjort en spolning för att kolla äggledarna: jag har hört att endel blir gravida strax efter det. Att det lixom räcker med en spolning för att rensa bort nåt som ev kan ligga i vägen. Hoppas det blir så för dig!!!

• äntligen på väg

*Kramar tillbaks*

• anne på grönkulla

Jag är nog inget bra på att leva mig in i vad du går igenom - har ju aldrig längtat o kämpat sådär. Men jag beundrar nåt otroligt för hur du/ni handskas med det!

• janos

God kväll!

*en trött och sliten janos tittar förbi* Det var en dålig kväll med illamående, natt med lite sömn och morgon med första riktiga illamåendet, där jag inte fick behålla frukosten

Idag tog jag mod till mig och berättade på jobbet. Dom blev alla snopna, men glada. Det har varit så jobbigt där, för jag kan inte utföra det jobb jag brukar, så det kändes inte som något val än att berätta. Jag fick veta att jag var en riktig högoddsare. Tänk om man hade vetat det tidigare.....då hade vi varit tika nu!

• janos

Stort grattis till våran nya drottning: GABLE!!! Du är verkligen på topp just nu. Jag säger bara en sak: WOW!!!

Ang kön så har vi inte pratat om det. Kanske kan vara kul med en överraskning, så här första gången.

Hur går det för er äpv och GAble? Jag tänker på er och håller NÅGOT, för tummarna funkar uppebart inte. ;)

Rystall, kul att se dig. Vet inte om det är jag som är vimsig. Har du börjat jobba igen?

Hur går det för våran förkylda apg? Blir du nå bättre?

• janos

Nä, nu är det sängen nästa! Vem vet hur mycket man får sova i natt?!?!

Söta drömmar till er alla! Ni är toppen!

Kramar i massor

• anne på grönkulla

Jodå, bättre, men inte riktigt bra än - gick till jobbet igår men däckade ihop på eftermiddan lite....

Strongt av dig att berätta redan! Men jag förstår dig - om du inte känner att du orkar jobba som vanligt. Undrar om jag också är en högoddsare...

Svar på tråden Äntligen fredag del 8