• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • janos

Jag borde gå och lägga mig nu. Jag ville bara säga hej!!

• janos

Söta drömmar till er alla! Godnattkramar i massor

*janos tassar i säng*

• Gable

Tjaaaaaaaaaaa.... Det där verkar ju skojsigt. Tänk på att det bara blir bättre,

Svullna ben
    Foglossningar
    Halsbränna
    Man orkar inte gå så långt
    Man kan inte böja sig för magen är ivägen

Hahhahahhaaaaaaaaaaaa!! Nej, nu kände jag mig elak mot dig Janos, du kommer ICKE att drabbas.

• Gable

Nejmen, inte jagade jag väl iväg dig?

Kram o godnatt!

• janos

*vrider mig av skratt*

Tack Gable för att du påminde mig om framtiden. Dessutom pratar maken något om att en klump på 52 cm ska ut...*gaahh*

• janos

nej, du jagade inte iväg mig, men jag borde krypa i kojs, för jag ska upp kl 7 och blir det som vanligt så ska jag väl ligga vaken 1-3 timmar

• janos

NU ger jag mig för ikväll! Söta drömmar allihopa! Nattis kramar i massor

• Gable

TÄNK INTE PÅ DET!!! Jag får ångest av bara tanken.... Funderade allvarligt på snitt, men sen fick jag reda på att det räknas som en stor magoperation. Eeehhh... OK..... Det är inte alltså bara att skära lite grann, plocka ut bebisen, sy ihop lite snyggt. Nähänänä...

Undrar om man kan bli sövd när den dagen kommer?

Fast om det är någon tröst så har jag en kompis som var ungefär lika förlossningsrädd som jag är. Hon säger idag, och även precis efteråt, att det var det absolut häftigaste hon någonsin har gjort. Hon skulle definitivt föda barn igen, men gravid vill hon aldrig mer vara.

• Gable

Så vi funderar på om man kan kombinera oss 2 på nåt sätt

Svar på tråden Äntligen fredag del 8