• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • janos

Det vore så roligt om det gick vägen för äpv och Gable

*håller lilltån igen*

• Gable

Apg - har mailat tillbaka nu!

Häppelihäpp, klart jag vill vara som du Janos. Jag är jätteavundsjuk på ditt illamående, ätande på nätterna och sömnbrist

Går det inte att beställa en symptomfri graviditet? *funderar*

Förresten Janos, vart har du hittat det där med barn-stjärntecken? Kan du länka?

Äpv - En på jobbet är gravid, innan det blev offentligt trodde jag verkligen att hon hade gjort en bröstförstoring. Det var liksom från A till C på ett par dar. Dessutom i kombination med tajta toppar gick det bara inte att undvika att se dom

• Gable

Jag berättade för herr Gable att jag tog 20.000 och att Rystall hade räknat ut det.

Han blev helt chockad.

Det tog ett tag för mig att förstå att han trodde att Rystall hade RÄKNAT VARTENDA INLÄGG, inlägg för inlägg. Ibland tror han verkligen att vi inte har åt liv

• janos

Gable, ang stjärntecknet så hittade jag det på en presentation, men jag vill minnas att det går att hitta på nätet. Jag ska forska i saken, men inte nu, för nu ska janos sova och vara snäll.....

• Fru Cinderella

YEAJ Party!

Också är det ju schlager på lördag *myser*

• Gable

Aaaaaaaaaaaaaah! Freeeeeeedag!!

Är det schlager imorgon? Whohooooooooo!!

Jag har varit riktigt duktig idag. Jag har - tadaaaaaaaaaaa - bokat tid för färg & klipp hos frissan.

Sist jag färgade håret var.... Snart 1 år sen och klippningen...... Ett halvår sen.

Ska bli så supertjusig så!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8