• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Gable

*kramar om äpv jättehårt* Du fixar det här gumman!!

Själv är jag nu helt övertygad om jag ICKE är på smällen. Varför? Bara känns så i huvudet på mig.

*vinkar tillbaka till Apg* Heeeeeej och välkommen hem igen!

Har varit på stan med maken idag. Vi åt brunch, gott gott, mätt fortfarande.

Måste bara berätta att jag gjorde jordens fynd till brorsonen. En Timberland tröja. Kostade från början 1100, men nedsatt till 400! Superfynd! Köpte även likörglas för 30 kr st. Kostade från början 150! Visst har jag gjort otroliga fynd idag. *såååå nöjd med mig själv*

• Gable

Jaha och vad sägs om schlagern ikväll?

Vi tyckte det mesta var... Tråkigt...

• janos

Det som jag tyckte om på melodifestivalen var sagan som dom drog igång. En massa låtar att sjunga i kapp till och minnas

• Gable

Jaaaaaaa, vart har ni tagit vägen??

• janos

Hej Gable!

Janos är på väg till sängen för att räkna får! Önskar er alla söta drömmar! Vi ses imorgon

Nattis kramar i massor

Svar på tråden Äntligen fredag del 8