• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 4

    Kom igen nu brudar!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • blivandefruandersson08

    MsNordqvist och InaHjärtarAdam ska ni/bor ni i närheten av mig?
    södertälje ligger 3,5mil ifrån vagnhärad ;)

  • blivandefruandersson08

    MsNordqvist ja jag ska försöka ta det lugnt tack för det stödjande ordet :)glädjer mig att ni tjejer kan man prata med och så blir man lugnare :) tack för att ni orkar lyssna :)

  • Pumpkin

    blivandefruandersson08: Jag bor i Skellefteå för tillfället, men sambon ska söka jobb i Södertälje - så vi får väl se vart vi hamnar

    Klart du kan prata med oss! Här ställer vi upp för varandra

  • Snitte- 5/7-2008

    Halloj girls!! kul att jack russel var så populärt.. :D hon är heeelt underbar!!!

    blivandefruandersson08: tråkigt att din M2B har varit mycket sjuk, hoppas inte det är något allvarligt!

    Klart man vill gifta sig nu.... men tänk vad underbart allt kommer bli när du fått planera in allt i minsta detalj och ni två kommer stå där tillsammans och lova varandra evig trohet... :) det är värt atr vänta på ;) eller hur?

  • June2008

    Fortf June här men förbaskade BT har slarvat bort hela min June20 reg/konto så där rök alla mina favoriter och visa kommer jag inte ihåg exakt ordning på rubrikerna NAJZ! Tack så mycket för att BT kan sköta sina server....verkar som deras server bara blir sämre fast dem påstår att dem håller på o uppgraderar så den ska vara bättre nu än förr...hmmm

  • Madeleene

    Hej tjejer!
    Nu var det ett tag sedan igen man tittade in. Har fullt upp med annat. Håller ju på med bebisverkstan under tiden. Men jag kanske får lägga allt på hyllan både barn och bröllop Min M2B kanske ska ge sig ut på detta utlandstjänst grejen under våren 08. Så vi får se vad som händer. Vill inte planera något med vårt bröllop innan vi vet om han åker eller inte. Så jag är lite ledsen om jag ska vara ärlig.

    Hur går det för er?

  • Pumpkin

    snitte: Jag har varit döförälskad i Jack Russells i flera år nu Och till och med mamma som inte vill ha hund brukar säga att ska hon ha en så ska det vara en sån

    June2008: Vad tråkigt! Men jag förstår inte hur det har gått till?

    Madeleene: Oh, har ni redan börjat med bebisverkstan? Vad kul för er!
    Men vad är det för utlandstjänstgöring som din M2B kanske ska ge sig ut på?

  • blivandefruandersson08

    snitte ja ganska nyligen började jag få upp ögonen för denna söta underbara ras innan var min dröm en stor sankt bernhard men min blivande vill ha en liten hund när vi skaffar en då började jag titta på jackrussel :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4