• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • drömbrud

    Tack tjejer!!! Ni e toppen!!!!!!!

    Ska bort över helgen, återkommer på söndag kväll!

    Puss!

  • Pumpkin

    Åååh, så trött jag är! Har varit vaken i princip hela natten och hållt koll på lilla sessan. Men nu verkar hon må bra i alla fall

  • Mysan98

    MsNordqvist: Så skönt att hon börjar kvickna till nu. Kommer ihåg när min kanintjej steriliserades. Jag var en hönsmamma i flera dagar. Vid minsta ljud for jag upp för att kolla att allt var okej. Tror nästan att sånt där är jobbigare för oss mattar och hussar än vad det är för djuren :D

  • Pumpkin

    Mysan98
    Det är helt klart för oss mattar och hussar, i alla fall nu när hon inte har ont. Jag kan verkligen inte slappna av överhuvudtaget och det märktes ju i natt. Även om jag somnade så sov jag så ytligt att minsta lilla ljud fick mig att flyga i taket

  • Mysan98

    MsNordqvist: Jo känner som sagt var igen det där :) Jag lider med dig gumman (och självklart med din gosekisse också)

    Har burit upp en del bröllopstidningar från källaren nu. Men det kanske bara är en fjärdedel på sin höjd. Upptäckte att min äldsta tidning är hela 10 år gammal!!!!! Har suttit och skrattat gott åt en hel del saker, dels dåvarande modet och dels deras siande om framtida trender. Jacketten trodde man skulle komma mer och mer t ex. Tror den blev omkörd av frockcoaten på vägen. Men rackarns vilken ångest jag har för att klippa i tidningar. Behöver nog skriva till DrPhil för det här är ju sjukligt!!

  • Pumpkin

    Mysan98
    Tack

    Ja, du bör nog skriva till Dr.Phil låter det som Själv har jag inga som helst problem med att klippa i tidningar, bara om det är nått snyggt på båda sidor

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!