• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 3!

Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Snart så....

June20: Nej är är 08:a men har landställe (+ släkt) på västkusten så vi ville gärna vara där precis vid havet :)

Oj har inte ens hunnit tänka på brudnäbb, tror inte vi ska ha någon. (känner ingen i lämplig ålder)

• Snart så....

Har inte lusläst hela tråden...
    Är det flera som ska gifta sig på annan ort?
    Någon som planerar hav-tema? (blå+beige/silver/guld) snäckor osv...

• drömbrud

Froggys!

Jag vill oxå ha rosa beige och brunt som färgema, men man har ju ändrats sig förut så man vågar inte spika ngt.

Jo precis. Det är bara att registrera sig och börja knopa...haha f ast det tar ett tag innan man förstår allt...

• Pumpkin

Froggys
    Ja, man får välja vilken adress man vill ha, men det slutar ju alltid på weddingannouncer.com. Vi har foreverandever.weddingannouncer.com, där vi alltså har valt "foreverandever" själva

Kul att du gillade vårt färgtema! Jag älskar rosa och brunt, men det gör som sagt inte lilla gubben Har funderat lite på trycksaker, men inte så konkret ännu. Även om jag är väldigt sugen

Snart så...
    Vi kommer antagligen gifta oss på annan ort

• Pumpkin

Nu är min lilla sessa hos veterinären

• MrsNyberg2B

Käre värld - vilken massa sidor det hinner dyka upp på den tid man är borta...

Vi kan kanske tänka oss att ha brudnäbb, fast just nu är det bara två tärnor... Men man kan ju hinna ändra sig.. (för det har ju inte hänt förut... :D

• MrsNyberg2B

MsNordqvist - Åhh... Vi steriliserade våran lilla fröken i augusti, det gick jättebra, hon var alldeles duktig! Tog inte många timmar innan hon var igång igen, efter att hon kommit hem... Nu är hon dessutom mycket keligare och gosigare än förut, fast vi trodde det skulle bli tvärtom.. Jag hoppas att det går bra för lilla katt också!!!!!!

• Snart så....

MsNordqvist: Ahhh...det blir lite svårare med planeringen och det är skönt att ha gott om tid på sig :D

• Pumpkin

MrsNyberg2B
    Jo här händer det grejer om man inte håller koll
    Jo, nog ska det gå bra med kastreringen, men det är inge kul att lämna henne hos veterinären Förhoppningsvis piggnar hon på sig fort, och slipper ha alltför ont.

Snart så...
    Jo, lite krångligare blir det ju, men desto häftigare

• drömbrud

Usch alltså! Just nu känns det pi*s jobbigt.

Jag vet inte längre!
    Ni som inte vet försöker jag att gå ner i vikt fram till bröllopet ( målvikten var att gå ne 21 kg, har 14 kg kvar).
    Och när jag sitter och titar på klänningar som är helt FANTASTISKA så kulle de aldrig passa på mig!!! Även fast jag vill det..
    Usch så jobbigt..
    Idag är en sån där dag, som jag helst skulle vilja skjunka genom jorden...

Plus att jag och min älskling testade fölovningsringar för 2 veckor sedan, gick därifrån nästan gåtande för att "min" ring som jag hade tänkt att ha pasade inte på mig, kändes bara så FEL! Men på min älskling passade den perfekt!

Förlåt för mitt konstiga humör! Iland super glad och ibland såhär.. De är sådana här dagar jag äter, de jag INTE ska... SOm chokladkakan jag nyss tryckt imig

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!