• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 3!

Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • drömbrud

June20 har jag dig på min msn??

• June20

Jag&Du

Jo vi har diskuterat detta med morgongåva och kommit fram till att det hade kostat ett prar tusen till el ialf hundingar om vi köpte något...vad det nu skulle vara. Så jag säger nej på den biten att vi ska ha nån gåva alls men han säger joooo jag vill köpa något....hmmm kanske kan föreslå detta OM vi måste göra det men det betyder att budgeten åker upp igen med 500-6000kr :( ush ja hatar budgeten nu! jobbig med att summan e så hög...måste ha 55000kr till o 20 000 e bara vran resa ;) :P

Nej jag har ingen på msn från BT.

HedensGuld finns bara i GBG det är bara en enda butik för det är privat.
    Nej har inte beställt ringen än men jag gick dit och sa exakt vad jag ville ha och dem sa 13-15000 på den. Hoppas dem inte höjer priset tom 2008 bara. Vi hade igentligen tänkt min vigselring på bara 6-7000kr från början men det går inte att få en bra form så att man ser att det en droppe om man har under 0,50c. Samt stenen "försvinner" nästan på ringen.

• June20

Jag&Du

vad är Quis om oss för något? är det nåt som man kan välja på weddingannounser? el har du byggt den själv? vad står det där?

• drömbrud

Tack för alla svar!

Quis

Det är typ "hur väl känner du oss". Massa frågor och så fär man fylla i typ 1X2 och sedan får man se hur många procent rätt man hade och hur "bra" man länner paret.
    Har inte fixat det änu
    Det finns redan med på sidan.. Får se om ja behåller det eller inte..

Har du en sådan sida oxå?

• drömbrud

Gjorde en fråga nu så du förstår...

• June20

Jo men jag har raderat allt utom välkomst texten för jag ska nog ta bort hela sidan.
    Jag ska få en helt ny sida gjord från scratch alltså programerd etc från en person på BT.
    Hon kan sådant så hon skulle plocka ihop olika bitar som jag gillar.

Ett sådant kryss hade jag tänkt att alla gäster skulle på göra medans vi går iväg o tar några bilder sen kan den gäst som fått mest poäng vinna en liten grej el nåt. :D liten kul sak på festen sen.

• drömbrud

hahah jo et är ju en ide.. Vet inte om den här "Quisen" är så seriös..

Jo jag såg det i en annan tråd att du skulle få hjälp med det... Går det bra då?

• June20

Jo det har gått ok alla knappar o så ser ok ut men hon "råka ignorera" när jag nämnde att jag typ hatar saker med rosor o rosetter så hon råka sätta dit några hmmm...så sådant får hon ta bort då.
    Annars gjorde hon en skitbra bakrundsbild med franska liljor och färgerna på sidan va jätte bra!
    En lustig sak var däremot att hon o hennes pojkvän ska öppna företag som göra såna här sidor till företag och de lyckades inte hitta ett teckensnit som jag bad om och det är inte så okänt direkt...lite lustigt så hon bad mig om att skicka det om jag hade det på datorn. Tänkte precis maila henne att jag inte hade det men kom på att jag hittat vid ett annat tillfälle en sida där man kunde ladda ner det och andra teckensnit så ja ladda o skicka till henne....om man ska vara lite pro borde man väl kunna dem mest vanliga tycker man. Men kanske beror på vilka kretsar man jobbat inom också.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!