• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 3!

Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Pumpkin

Mysan
    Kul att du gillar den! Sitter och funderar lite på om det ska bli den eller en liknande jag sett som har bättre stenar. Men då är ju den dyrare förstås... Hmm...

Den här weddingannouncer-sidan, kostar den nånting? Och hur mkt i så fall? Blir ju lite sugen på att pilla jag oxå

• MrsNyberg2B

MsNordqvist - snygg ring, verkligen! Den tror jag att du kommer trivas med :) Jag har tänkt mig någon liknande som vigselring..

Jag tror också man kan skapa lite egna knappar på weddingannouncer, tror att man säkert kan göra mer där än vad jag har kommit på hittills.. Men man måste ju börja någonstans! Det är bra med en nedräkningsfunktion, då kan man lätt hålla reda på hur många dagar det är kvar... (592 idag, t.ex)

• MrsNyberg2B

Weddingannouncer kostar gratis! Det är ju väldigt bra....

• Mysan98

Nä sidan är helt och hållet gratis så det är ju jätte bra!!!! Ganska enkel också att fixa i den - tycker jag i alla fall och det kan ju också vara en fördel.

Hur mycket dyrare blir ringen då om du har väljer bättre stenar?

• Pumpkin

MrsNyberg2B
    Jag tror oxå att jag kommer att trivas med den!

Mysan98
    I butik kostar den "sämre" 6315kr, medans den "bättre" kostar typ 8700kr i butik. På nätet kostar dom 4595kr respektive 6585kr...

Åh, då ska jag genast ge mig in på den sidan!

• Mysan98

Ahh... det var ju inte så farlig prisskillnad förstås. Men sen ska ju ekonomin helst tåla det också :)

• Pumpkin

Mysan98
    Ja, och grabben blir väl inte alltför glad om jag väljer en dyrare ring än nödvändigt Dessutom är den "finare" ringen för smal, så den är inte perfekt heller... Sen sägs det ju att när ringarna är så små så ser man ingen större skillnad på W/SI och W/VS...

• Mysan98

Aha förändrades bredden också... Jag skulle nog välja den ringen som är rätt bredd på från början. Det är ju alltid lättare att uppgradera stenar, men jobbigare att göra bredare eller smalare

• Pumpkin

Mysan98
    Det är sant... Frågan är om det syns så himla stor skillnad på stenarna, gör det inte det så är det väl ändå lika bra att ta den billigare ringen

Oj vad många sidor man kunde ha på weddingannouncer! Tycker det är svårt att sätta dom i en vettig ordning...

• Pumpkin

Jag blir GALEN! Jag får inte bort dom "överflödiga" sidorna!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!