• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 3!

Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Jenny_Åland

Som June20 säger så så kan man aldrig ha för lite tärnor. Man bestämmer själv hur många eller om man inte vill ha någon alls för den delen. Jag velar lite hit och dit om jag ska ha en eller 2. Jag har bestämt mig för att inte ha någon av mina vänner eftersom det är svårt att välja mellan dom, istället vill jag ha mina 2 systrar eller bara den ena.

• Pumpkin

Hoffsan
    Tärnantalet har ju egentligen inget med gästantalet att göra, tärnorna utför ju ingen speciell uppgift för gästerna så att säga. Själv har jag aldrig förstått varför man ska ha mer än en, men andra ska självklart ha så många dom vill!

• blivandefruandersson08

snitte tack :) men har skorna redan ;)
    Julina och Hoffsan välkommna :)

• Hoffsan

Ok då vet jag. Ska ha en tärna då bara. Det kommer att bli min blivandes syster.

• MrsNyberg2B

Jag hade från början bara tänkt mig en tärna... Fast sen blev det två, för jag kan inte välja. Dessutom litar jag mer på min bästis när det gäller att inte hitta på för hemska saker till möhippan...

• drömbrud

Joooooo klart jag ska ha klänning!!! Ända gången i mitt liv, skulle helst vilja ha jeans, men de har min m2b förbjudit HAHAHA.. Skoja bara, jag vill ha kläning...

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer
    Välkommen Juliana !

jag ska ha 4 tärnor... 3 av mina bästa väninnor och min syster.... de har alla tackat ja! ;)

• Julina

Har ni börjat fundera på var ni vill gifta er/ha festen? Jag har kollat runt en massa. Tycker det är svårt att hitta det perfekta stället. Lovik på Lidingö verkar fint! Nån som funderar på det?

• Jenny_Åland

Vi har vetat var vi ska gifta oss i många år redan. Så lustigt. Jag minns när vi åkte förbi kyrkan för flera år sen och jag sa: Är det här vi ska gifta oss sen" mest på skämt sa jag det, men nu ska det bli så :D Festen ska vi ha i samma kommun som kyrkan. Det blir troligtvis hyrd bygdegård så vi kan dekorera och planera festlokalen som vi vill.

• drömbrud

Jag har vetat var jag ville ha min fest... Men nu är det stället sålt så jag vet inte om man ka hyra det längre

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!