• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 3!

Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Pumpkin

Nu har jag börjat pilla lite med hemsida i alla fall, men nu är ögonlocken så tunga att allting bara blir superkrånligt. Får nog fortsätta imorgon hur mycket jag än vill sitta och pilla

• drömbrud

Jag gjorde en hemsida förut, som kostade 800:-.. Men jag tog bort dem..

Vart hittar man weddingannocer eller va de hette!?!?

• Pumpkin

Sök på weddingannouncer på Google

• Mysan98

Eller gjorde jag reklam nu *rullar med ögonen*

• Pumpkin

Mysan98
    Inte då. Ingen här tänker anmäla dig och ditt inlägg fastnade inte i filtret, så det är nog ingen fara

• drömbrud

Ääh, reklam.. Du svarade bara på min lilla fråga Om någon anmäler dig, så anmäler jag dem!

• drömbrud

Ååh, nu e ja ju i full gång med min nya sida.. Så börjar klockan närma sig 00.00... ch jag som ska upp kl. 6...

måste gå o ägga mig

• drömbrud

Hur tar man bort alla andra onödiga sidor??

• June20

Mysan98
    jag hade hittat den förrut o börjat på den lite granna men tyckte den var så förbaskat jobbig! samt att den hade just så många knappar o sen kan en del av våra gäste rinte läsa den eftersom den var på Engelska. Visste inte ens då att det gick o ändra till Svenska men jag har fortf inte luskat ut vart man gör det.

Kommer ev ha en annan sida istl som jag får gjord från scratch gratis. Håller på o pratar med en person från BT om det. Så får e om det blir något av det och hur den ser ut i slutändan för dem skulle ändra en hel del sa dem....nåt om färgerna o grejer....vem vet...får se sen.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!