• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 3!

Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Mysan98

För att göra en ganska lång historia kortare så hade vi inte pratat om DATUMET när vi skulle beställa ringarna. Så när vi fick frågan på vilket datum som skulle stå i så blev min karl lite svettig och helt stum så expediten sa till sist under mycket skratt (inte åt oss utan med oss) att "midsommarafton är ett populärt datum, vad säger ni om det"

Sagt och gjort. 25 juni står det i våra ringar med vi förlovade oss 12 juni istället när vi hade fått lite tid att tänka på. 25 juni var ju dessutom min förra sambos och min förlovningsdag så det datumet var ju inte så lyckat att ta kanske. Förut pratade vi om att ändra datumet till det rätta när vi gifter oss, men nu har det blivit en sån rolig historia att vi vill ha kvar det felaktiga datumet i ringen. :)

• blivandefruandersson08

Mysan98 *skratt* eran historia var ju rolig :D

• Mysan98

Ja jo... Tanken var ju att vi skulle välja ut ringarna och sen skulle han välja ett datum när han tänkte fria. Fast så långt hade min karl inte hunnit tänka ännu så han blev ju tagen lite grann på sängen.

• blivandefruandersson08

:) ja det kan bli så ibland :D

• June20

Snart så....
    Är det en till GBGare eller? :)

• Pumpkin

Ska nån av er tjejer ha brudnäbbar? Hur gamla kommer dom va i så fall?

• Mysan98

Vi kommer inte att ha brudnäbbar.

• Froggys

Oj, vad nånga sidor ni hann skriva på bara en kväll!

June20 - Jag bor i Stockholm. Härligt att du har hittat lokal. Kan man ta med sig egen mat och dryck dit? Det sänker ju kostnaderna. Vi har bokat Riddersviks gård som ligger här i Stockholm. Det är ett jättefint ställe som ligger precis vid vattnet. Tyvärr måste vi använda oss av deras menyer, så det gäller att spara.

• Froggys

MsNordqvist

Jättefina färger du har valt! Det spelar ingen roll om det är på vintern, det gör det bara mer speciellt. Själva ska vi ha rosa, creme och brunt som färgtema. Jag har börjat tänka lite på hur inbjudningarna ska se ut, men jag har inte vågat göra nårga ännu. Jag kommer säkert att ändra mig på vägen! Har ni börjat tänka på trycksaker och sånt?

• Froggys

MsNordqvist och Jag&Du

Jättefina hemsidor ni har gjort. Jag börjar också bli sugen på att göra en. Är det bara att signa upp och sedan börja knopa? Får man välja webbadress själv? Jag läste att någon skev att det skulle börja kosta. Hur blev det med det?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!