• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #4

    hej tjejer..
    vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
    här e iaf den nya :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4
  • yrvädret

    Funkar för mig också Orkar inte fixa något fika så jag tänkte köpa

    Kl. 17 Villa Belparc då

    Princess, vi ses vid 16.30

  • Torvan

    Hej tjejer! Nu är jag tillbaka från semestern. Mannen och jag satte sprutt och har nu färdigställt inbjudningarna, det är bara att lägga på lådan - äntligen!

    Grattis Yrvädret! Var inne och tittade på bilderna du länkat upp. Vilka proffsiga bilder din kompis tagit. Ni måste haft en fantastisk dag. Hur gick det förresten med kantorn och Hobbits? Blev det den eller tog ni nån annan låt?

    För övrigt bekymrar det mig att det regnat så lite. Ser redan höstfärger på vissa uttorkade träd . De måste ju spara sig till oktober, jag har ju räknat med färgsprakande höstbröllop! Men det går väl aldrig att planera. Princess, visst var väl din dag ovanligt kal pga den sena våren i år?

  • Princessdiamond

    njae.. det tycker jag inte..
    det va ju vår bröllopsdag som sparkade igång första varianten av våren.. sen blev det kallare ett tag igen och nu är det vidirigt varmt..

    enda gången jag frös ngt lite var när vi va vid vattnet och tog bilder.. eftersom det blåste så mkt där..

  • Torvan

    Nä det hade väl blivit varmt då, men jag tänkte att det inte var så mycket utslaget, träd och blommer som det normalt brukar vara då?

  • yrvädret

    Torvan

    Tack! Jo, vi hade ett fantastiskt bröllop. Helt underbart Har inte skrivit någon bröllopsberättelse ännu, men det kommer.

    Vi valde att ta In dreams istället för Concerning Hobbits, som blev för struttig på orgel. In dreams är ju oerhört vacker och blev otrolig på orgel när jag gick in. Mycket pampig Fast å andra sidan så var musiken än pampigare vid utgången då vi hade Conquest of Paradise av Vangelis. Mäktigt är ordet

    Kommer du med i eftermiddag?

  • Princessdiamond

    tänkte inte så mkt på det..
    men när jag tänker efter så sa ju fotografen att hon rekat veckan innan och att det inte varit ngt utslagt då..
    men när vi tog korten vid ett träd och en plätt gräs så va ju hela gräsmattan full av små blommor.. (bilder kan ses på hemsidan) ;)

    så det började väl då ungefär :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4