• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #4

hej tjejer..
    vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
    här e iaf den nya :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4
  • yrvädret

Hehe, du och Henri får väl följa med

Vad bra att du iallafall hittar dit
    Då säger vi BT-fika nästa onsdag kl 17 Slottskogen, nedanför Naturhistoriska.

Ska vi ta med oss egen fika eller ska vi köra på Villa Belparc?

• Princessdiamond

inte mkt aktivitet här inte..

• yrvädret

Heej! Nu har jag varit gift en vecka

Nu är vi tillbaka efter en härlig minisemester vid kusten. Första dagen var vi i Lysekil - mysigt ställe även om vi inte hade det bästa hotellet. Vi bodde på hotell Lysekil mitt i feststråket med trafikleden utanför. Var lagom kul att vakna vid kl 4 av att de spolade rent puben utanför. Inge kul att lyssna på det en timme
    Dagen efter åkte vi över till Fiskebäckil och sov en natt där på Gullmarstrand hotell & konferens - bra mycket lugnare. Åt världens godaste mat på Brygghuset - både lunch och middag Vill man äta världens godaste hamburgare till lunch är det dit man ska åka - den var supergod, den godaste jag någonsin ätit. Senare vid middagen tog jag havskatten - så underbart god! Smälte som smör i munnen. Tomas tog hälleflundran och den var inte dum den heller Tillsammans med ett mycket gott Alsacevin så blev middagen helt suverän! Och efterrätten - en superb björnbärsparfait med färska bär och en alldeles underbar vit choklad sås... Mmmmm!
    Så med andra ord; ska ni ut till kusten åk dit och ät!! Gôrgott!!

Imorgon ska vi hämta katterna - längtar ihjäl mig efter dem!

• yrvädret

Hoho?? Ingen här? Nehe... då får jag väl roa mig själv då...

• Princessdiamond

det e rätt lugnt på denna sidan..

vilka blir det på fika på onsdag??

• yrvädret

Jag är självklart på!!

• Princessdiamond

REEEEEEEGN!!!!! äntligeeeeeen!

• yrvädret

Hehe - du är galen, princess Fast det är faktiskt mysigt att vakna till regn som smattrar på fönstren...

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4