Göteborg (med omnejd) 2006 #4
hej tjejer..
vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
här e iaf den nya :D
hej tjejer..
vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
här e iaf den nya :D
Hehe, du och Henri får väl följa med
Vad bra att du iallafall hittar dit
Då säger vi BT-fika nästa onsdag kl 17 Slottskogen, nedanför Naturhistoriska.
Ska vi ta med oss egen fika eller ska vi köra på Villa Belparc?
inte mkt aktivitet här inte..
Heej! Nu har jag varit gift en vecka
Nu är vi tillbaka efter en härlig minisemester vid kusten. Första dagen var vi i Lysekil - mysigt ställe även om vi inte hade det bästa hotellet. Vi bodde på hotell Lysekil mitt i feststråket med trafikleden utanför. Var lagom kul att vakna vid kl 4 av att de spolade rent puben utanför. Inge kul att lyssna på det en timme
Dagen efter åkte vi över till Fiskebäckil och sov en natt där på Gullmarstrand hotell & konferens - bra mycket lugnare. Åt världens godaste mat på Brygghuset - både lunch och middag Vill man äta världens godaste hamburgare till lunch är det dit man ska åka - den var supergod, den godaste jag någonsin ätit. Senare vid middagen tog jag havskatten - så underbart god! Smälte som smör i munnen. Tomas tog hälleflundran och den var inte dum den heller
Tillsammans med ett mycket gott Alsacevin så blev middagen helt suverän! Och efterrätten - en superb björnbärsparfait med färska bär och en alldeles underbar vit choklad sås... Mmmmm!
Så med andra ord; ska ni ut till kusten åk dit och ät!! Gôrgott!!
Imorgon ska vi hämta katterna - längtar ihjäl mig efter dem!
Hoho?? Ingen här? Nehe... då får jag väl roa mig själv då...
det e rätt lugnt på denna sidan..
vilka blir det på fika på onsdag??
Jag är självklart på!!
REEEEEEEGN!!!!! äntligeeeeeen!
Hehe - du är galen, princess Fast det är faktiskt mysigt att vakna till regn som smattrar på fönstren...
det behövs..
Jag kommer :)