Göteborg (med omnejd) 2006 #4
hej tjejer..
vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
här e iaf den nya :D
hej tjejer..
vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
här e iaf den nya :D
och jag kom nyss upp..
verkar som att jag kan sova hur länge som helst..
men somnade inte heller förräns efter två..
usch.. henri börjar jobba idag.. blir konstigt att försöka somna själv igen efter tre veckor.. :(
nu har jag suttit och pysslat ihop ett eget set me kylskåpspoesi. det va svårt att komma på vilka ord man skulle ha med och så, men jag hoppas att det blev bra till slut. har slagit in det fint också, så det blir en liten överaskningspresent till t ikväll när han kommer hem. vi har båda velat ha kylskåpspoesi rätt länge, men de kostar ju så mkt. så hittade jag en såndär magnetmatta på panduro för typ 20 kronor, så det blev ju liiite billigare :P
jag lyckades hitta sån kylskåpspoesi i borås på någon outlet för 20 eller 40 spänn eller nått sånt för ett par år sedan.. men den har vi packat ner i en påse.. blev för mycket dravvel på kylen.. tyvärr ;)
Vårbrud
Precis som att jag behöver påminnas
Idag har jag fixat håret - blekt slingor, toppklippning och brudkonsultation. Och så är klänningen helt klar nu. Ska hämta den i början av nästa vecka när vi har bil
Så nu börjar vi bli ordentligt redo.
Ska träffa prästen idag och så ska jag sätta mig och fixa resten av trycksakerna.
Det känns skönt att kunna säga att vi faktiskt börjar bli klara
och du är nöjd med klänningen förstår jag ;)
Jag är verkligen supernöjd! Den är så vacker! Det är nästan så jag börjar lipa bara jag tänker på den Och min frisör är helt underbar - hon förstod exakt hur jag ville ha det... Jag känner mig så himla trygg!
Dessutom är jag helt Barbie-blond nu - äntligen! Det har tagit 9 månader att få det så ljust som jag ville ha det :-d
Jag ska inhandla lite smågrejer till, men på det stora hela är allt klart - förutom trycksaker så som vigselprogram och plaseringsskyltar.
PANIK!
Vet att jag nästan 6 veckor kvar men har fått STORA problem, fick ett samtal, klänningen jag beställt kommer inte att levereras i tid så jag fick pengarna tillbaks och ett "sorry". Vad gör man nu då???? *SURAR*
MiNik
Åh, vad surt!! Så irriterande!
Du har väl inget annat val än att gå och titta på klänningar på nytt... Fy, det här vill man ju inte råka ut för 6 veckor innan. Vart hade du beställt klänningen?
nä, det låter verkligen inte bra..
vilken klänning va det du hade bestämt dig för nu då??
Från en dansk butik i Köpenhamn, en enkel A-line med "spaghetti" axelband, ivory. Enkel men fin, *surar Ännu mer*