Göteborg (med omnejd) 2006 #4
hej tjejer..
vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
här e iaf den nya :D
hej tjejer..
vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
här e iaf den nya :D
idag är det dags!
spännande..
ni har nog fullt upp nu ;)
synd med vädret bara..
hoppas det blir uppehåll under de stunder då det är viktigast iaf!
grattis på bröllopsdagen!!
Yrvädret!
Du sitter förmodligen och blir vackrare än vanligt just nu :) , Vet att du har en underbar dag som väntar er, önskar så att jag fick se er men jag får invänta bilder istället. Ville bara skriva och säga att jag ska tänka på dig hela dagen...snart är du FRU, bara timmar kvar. Stor KRAM och grattis till er båda (utgår ifrån att ni båda kommer att säga JA)....................
MiNik
PrincessD!
Glöm inte att hoppa in och skvallra när du kommer hem, ta med dig en digitalkamera om du kan så kan man få en förhandstitt :)
Kram på dig med
det ska jag göra, ska ta med vår nya lilla digitalkamera som vi köpte i usa ;)
men jag hinner bara hem å byta om innan jobbet..
så skvallret kommer sent ikväll eller imorgon.. :)
dom va sååååååååååå fina!!!!
Princess, blev det några bilder på Yrvädret?
Hoppas att Yrvädret tittar in i böjan på veckan och berättar om dagen...
Kram på er
njae.. fick inga direkta bra bilder..
lyckades få röda bilder inne i kyrkan (när de va på väg ut.. innan dess fick vi inte ta kort..)
så det blev inte så många heller..
men oavsett så tror jag nog att hon vill få lägga ut sina bilder själv..
hallå yrvädret!
hur känns det nu? hunnit landa än? ;)
nu får vi bestämma ett fikadatum :D
Hej på er
Nu är det en till som är gift! Bara några kvar... håller med om att det är en märklig känsla. Vi är snart gifta fruar allihop.
Skall bli så roligt att höra hennes berättelse och se kort. Nu har de nog öppnat alla paket och hunnit fatta att de har gift sig.
Själv, orkar jag inte ta tag i något runt bröllopet. Inte ens beställa kort. Är så urled på att se mig, illamåendet suger musten ur mig.
Yrvädret GRATTIS!!!!
Hej allihop! Och TACK så mycket!
Vi hade helt enkelt en fantatisk dag! Jag kan inte i ord beskriva hur jag känner när jag tänker tillbaka, tårarna hotar att börja rinna igen.
Vi kom hem idag efter två nätter vid Säröhus. Det var underbart att ha två nätter att hinna ikapp allt på.
Så mycket intryck och så mycket känslor! Jag ska skriva ned min bröllopsberättelse sen och lägga ut bilder på hemsidan också. Och självklart ska jag ta med mig bilder till fikan oxå!
Våra gäster gjorde att vi fick vårt drömbröllop. Alla hade kul och allt var så känslosamt. Min mamma och resten av gästerna stortjöt under hela vigseln Och jag sjng faktiskt för Tomas på festen. Trodde att det skulle kännas jobbigt och att jag skulle brista i gråt, men rösten höll. Jag sjöng Your song och Tomas tårar strömmade hela tiden. Plus att resten av gästerna stod och böla också. Min farfar var helt rödögd och kom fram och gav mig en kram efteråt.
Det var så härligt, Tomas var så stilig, mitt hår och min brudbukett helt underbar. Maten var suverän, vårt åk till festlokalen ska vi inte tala om, vårt fotograf underbar. Eva hade tydligen stått och gråtit under vigseln också Ahh - det finns så mycket att berätta, men ska jag ta upp allt här får jag sitta och skriva hela natten.
Vi har iallafall öppnat våra presenter idag och vi fick faktiskt allt som vi önskat oss så vi är superglada!
Och ska man beskriva att med ett enda ord så är det ordet Perfekt!
okej! ett par snälla kompisar har varit snabba och lagt ut lite bröllopsbilder på sin hemsida, gå gärna in och kolla! www.brollop.bjorndell.se