Göteborg (med omnejd) 2006 #4
hej tjejer..
vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
här e iaf den nya :D
hej tjejer..
vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
här e iaf den nya :D
Ni får gärna komma ner, självklart! Plats finns det så det räcker... Det blir lite värre med vigselprogram och bubblor. Har bara orkat göra så att det räcker till gästerna
jaja, men det e ju lugnt såklart :)
tack
Lycka till på lördag yrvädret
Jag ska tänka på dig under hela dagen!
Önskar att jag kunde vara där och titta men vi e bortresta
Jag tänker iaf ta en drink el tre och skåla för dig under kvällen!
Du har mail ang toalettdekorationerna...
Kram
minik
hur går det med klänning??
och du måste snart komma och få dina bubblor! var bodde du?
Hej på er!
Nu så var det då dax Yrvädret 3 dagar kvar, ser att du har mått ganska bra sista tiden, skönt att se att allt omkring er stora dag har gjort dig gott. Hade gärna tjuvkikat lite på er på lördag också men jag är i Ljungskile i helgen. Önskar dig och T en underbar dag och ett stort LYCK TILL.
STOR kram
Princessdiamond!
Hej på dig "lilla Frun" *ler*, jo tack har hittat en ny 2 delad historia som jag nästan har bestämt mig för, Kjolen heter Nixa 865 och ivet heter Nixa 864. Funderar iof starkt på en enkel rak kjol utan släp vet inte nr på den.
Ang bubblorna: föreslog att vi skulle träffas efter Yrvädrets bröllop, picknick eller något.
Nu måste jag sova ska upp och jobba imorgon, kram på er.....
det skulle vi ju kunna göra ja :)
hur känns det idag då yrvädret??? ;P
du har inte ens varit inne, så ni har nog fullt upp :)
Nu är jag här! Fullt upp?? Det är det minsta man kan säga! Kl 08.30 var vi nere i Hanhals och började dekorera lokalen, kl 10 kom Tomas systrar och svåger samt hans mamma och moster. Vid kl 13.30 åkte vi iväg därifrån eftersom jag skulle fixa naglarna och då var allt långtifrån klart! Efter nagelteknologen åkte vi ner igen och då var det mesta klart iallafall
Min blivande familj är så underbar och ställer upp och hjälper oss med allt verkligen. Sen åkte vi till Säröhus och lämnade väskan. Vi kom hem kl 19 och nu har jag hunnit bada, måla tånaglarna och äta. Så nu är det i princip bara packningen för imorgon kvar. Idag finns det iallafall gott om hopp att vi ska komma isäng innan kl 24...
Och imorgon ska det bli sååå kul!!!!
(fast jag kan fortfarande inte fatta att vi gifter oss imorgon)
nä, jag kan inte heller fatta det ;)
nu är vi snart gifta allihop..
det e så jäkla märklig känsla..