Göteborg (med omnejd) 2006 #4
hej tjejer..
vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
här e iaf den nya :D
hej tjejer..
vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
här e iaf den nya :D
Usch, nu gäller det att ha is i magen... Jag beställde extra tårtdekorationer från Tårtdekor och det stod där att beställningar gjorda efter 13/7 kommer skickas iväg v 31.
I och med att jag gjorde det idag så hoppas jag att grejerna skickas iväg imorgon, så att jag får dem nästa vecka. Håll tummarna för mig! Egentligen hade jag tänkt att vi skulle ha andra dekorationer, men det blir enklare så här. Men hinner jag inte få dem så får jag väl ha en plan B i beredskap! Pust....
Yrvädret!
Noterna kom fram, tackar! Du får berätta sen hur det lät efter mötet med kantorn...
Det ska jag
Nu håller jag på och skriver ut vigselprogrammen
Åh, vad skönt att ha kommit dit!!! Måste kännas himla pirrigt. Jag har just börjat botanisera bland stans stora papperhandlare (Matton, In-Ex). Vi skall på två veckors semester nu men sen måste vi sno ihop och få iväg inbjudningarna. Vi gifter oss i mitten av oktober så det börjar allt dra ihop sig...
Hehe, det var länge sen man var där...
Kolla Format också, om ni ska leta efter papper. De har ett ännu större utbud när det gäller papper till inbjudningar. Det ligger på drottninggatan, bakom Sheraton (eller heter det Radisson SAS numera??)
Har insett att min karl är mer nervös än jag och går omkring som en osalig ande. För första gången har jag faktiskt uppmuntrat honom att han ska gå och sätta sig och spela dataspel... Skulle jag aldrig gjort om han inte hade gått mig på nerverna som han gör nu
Hehe, jag de brukar ju tillbringa lite väl mycket tid framför datorn annars... Tack för tipset om Format, skall dit och kika efter semestern
fan vad tråkigt det e då...
dom har hippa för mina tärnor idag..
de ska ju ha dubbelbröllop om fyra veckor..
jaja..
hippan va för dyr så jag kunde inte gå me..
just nu känns det ju väldigt trist..
5 dagar kvar!
Pust, hade turen att få grejerna från tårtdecor idag redan. Då är det lugnt.
Har precis kommit hem från en underbar helg ute på landet. Vår bestman och hans fru hade fixat med torp och mys så här sista helgen innan bröllopet. Bara att ta det lugnt och ha det skönt med goda vänner. Torpet låg mitt ute i ingenstans alldeles nära sjön. De som har torpet har gjort ett fantastiskt jobb. Det känns verkligen som att man hade gått tillbaka 100 år i tiden (förutom det rinnande vattnet och elen då)
Total avkoppling och tystnaden var total! Precis vad jag behövde
yrvädret..
vill ju så gärna kika på er när ni gifter er..
men mamma å göran kommer ner på fredag..
får vi plats längst bak alla fyra? är det ok för er?
vet ju inte, de kan ju hända att de hellre stannar här hemma så länge..