Göteborg (med omnejd) 2006 #4
hej tjejer..
vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
här e iaf den nya :D
hej tjejer..
vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
här e iaf den nya :D
nu är ovädret på gång..
byta fikaställe??
Det kan jag tänka mig - men hur få tag på MiNik? Har inte hennes mobilnr, tror jag...
inte jag heller...
fan..
måste gå om fem minuter..
Nu sitter ni väl och fikar nånstans i skydd från regnet hoppas jag!! Tyvärr kunde jag inte hänga på idag, sambos 30-årsdag! Men det blir ändå inte så mycket fira för tillfället. Vi har ju precis kommit hem från semestern och haft fullt upp i två dagar med inbjudningarna. De är iallafall på postlådan nu, puhhh. Bara att vänta på reaktioner och svar nu då
Lite pirrigt!
Hej på er
Såg att ni hade fika igår. Synd att man missade det. Nu är vi jättemånga som är fruar ju. Har varit en vecka i Bovallstrand, i mina svärföräldrars sommarstuga. Har varit så skönt och vi hade inte så regnit där som tur va. Lite skurar i måndags och mycket idag så då åkte vi hem.
Yrvädret. Superfina kort. Du ser ursexig ut i blondkalufs. Rena bondbruden i din vackra bröllopsklänning. Allt såg verkligen strålande ut!! Grattis igen.
Vem står på tur nu? Att bli fru alltså?
Kram på er
njae.. vi fikade idag ;)
www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,864679,00.html
*asg* å detta ska man alltså tro på??
Här är en som blir fru om 8 dagar...
spännande
sitter å lyssnar på "your song" nu..
det va banne mig inte en lätt låt du gav dig på yrvädret :)
Jo, den är faktiskt ganska enkel både att kompa till och att sjunga
yrvädret
har precis fått ledigt från jobbet på söndag..
vi tänkte åka in till kalaset då..
lust att ses??
Gaaah, det blir svårt, princess Ska ju träffa Quirbach imorgon kl 17 och sedan så fyller jag år imorgon (och det var jag bara tvungen att få med
) så Tomas ska hitta på något roligt för mig
ok.. trist!
men kul att du fyller år :)
grattis!