• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #4

    hej tjejer..
    vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
    här e iaf den nya :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4
  • princess_edition

    hade oxå velat komma, men har fullt upp me förberedelser inför min födelsedagsfest på lördag. dessutom slutar ja inte förrän 18 imon, så skulle ändå inte kunna va i slottskogen förrän 19 =(

    ska passa på å gratta yrvädret oxå! men nu måste ja iväg till jobbet. jag som öppnar idag. kramar till er alla!

  • yrvädret

    p_e

    Tack så mycket!
    Synd att du inte kan hänga med på fikat

    princess
    Imorgon kl. 16.30 vid kopparmärra då. Skulle vi ta med oss egen fika eller ska vi köpa? Vad tycker ni?

  • Princessdiamond

    jag tänkte fråga samma sak

    lind, kommer du med??
    vårbrud?

  • princess_edition

    jag jobbar på förskola, men bara denna veckan oxå om d inte skulle behöva vikarie sen innan skolan börjar igen.

    vi var föresten ute å paddlade kajak vid marsstrand i helgen. det va så himla underbart! bättre tur me vädret hade vi inte kunnat ha! två kompisar från stockholm va me plus två andra kompisar. båda dessa par har ganska gott me pengar (i jämförelse me oss) så vi bad att få betala bara för det vi hade köpt istället för att dela maten på tre, som de föreslog. de köpte mycket chips, godis, öl, dyrt kött etc. de sa ok, om ni orkar räkna ut det så... så vi gjorde det, men tror ni inte vi fick höra gliringar om det hela helgen sen. lite trist tyckte jag. vi gjorde det ju inte av snålhet, utan för att vi helt enkelt inte har råd. eller, d kanske va snålt, men vi har inte mkt av ett val.

    sen igår, sista kvällen innan kompisarna från stockholm åkte hem var vi ute på restaurang, först ville de gå på avenyn nånstans, men vi övertalade dem å ta nåt billigare. så när vi skulle räkna ut notan så råkade ja räkna fel, så att vi la för lite pengar å då fick denna kompis ( som gjort mest kommentarer under helgen) det att låta som att ja hade gjort d me vilje. usch, ja blir så trött på sånt! tror inte riktigt han fattar hurt tight me pengar d
    e för oss...

  • MiNik

    Ska vi träffas vid Villa Belparc 17:00 oavsett så kan de (eller iaf jag, som inte hinner ordna med fika köpa något). Resten kan gärna få läska mig med hembakt :).
    Är det okej för Yrvädret och Prinsessan? Någon mer som ska med ? (har inte läst igenom de senaste dagarna).

  • Princessdiamond

    tråkigt med sånt p_e!!

    ja, vi kan väl göra lite som vi känner..
    funderar bara på hur vädret kommer va vid den tiden.. för måste vi sitta inne på ngt fik så får man ju inte ta med mat ändå..

  • MiNik

    Enligt vädret på 4:an ska det iaf inte regna på eftermiddagen.
    Princess, har du lust att ta med dig bubblorna imorgon så vore jag jätte tacksam :)....
    Då ses vi imorgon då Fruarna ;)

  • Princessdiamond

    jag planerade att ha dem med ;)

    någon av er som känner till nån restaurang här i stan som brukar ha en liten duo eller pianist eller liknande som spelar sån där go, soft musik i bakgrunden? känner att det skulle varit så mysigt att hitta ett sånt ställe om man vill unna sig att äta ute ngn gång och göra det lite extra mysigt.. :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4