• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Pumpkin

    Tizzeltazz

    Självklart får man fråga! Vi har varit tillsammans i knappt 15 månader nu, så 3 år och 5 månader när vi gifter oss

  • paige

    Godmorgon flickor.

    Snitte, kul att du oxå ska gifta dig i värmland! Forshaga kyrka hmmm, tror inte jag set den ( är inte härifrån från början ).
    Men små vita kyrkor är jag svag för iaf.
    Dock ska inte vi gifta oss kyrkligt utan letar den perfekta utomhus platsen, Tips?
    Bor du i karlstad nu?

    Min älskling och jag hade våran 3 års dag den 6 juni, så vi har varit tillsammans 3 år och 2 dagar! så när vi gifter oss blir det 5 underbara år!

  • Snitte- 5/7-2008

    men jag som tyckte vi gifte oss tidigt... :) hihi härligt med tjejer som vågar ta beslut tidigt i förhållandet. Man kännber ju faktiskt när den första "blinda förälskelsen" har lagt sig om man vill leva med personen i fråga.
    Jag hade gärna gift mig imorgon.l.. :) men ekonomin och alla planering( som är väldigt rolig...) måste ju hinnas med

  • Snitte- 5/7-2008

    nu menade jag ju inte dig paige eftersom vi typ har haft våra män ungefär lika länge... :) hmnn tips på platser jag ska fundera så ska jag återkomma

  • Pumpkin

    Både jag och M2B visste att vi ville gifta oss med varandra redan innan vi träffats typ...

  • lillithsmamma

    paige ja jag svarar med åldern då :) jag är 26 snart den 14 juli min blivande vart 26 den 22 januari :)

  • paige

    snitte, mysigt med hus!
    Vi vill oxå

    Jag skulle oxå utan tvekan gifta mig idag men ser fram mot att planera med min älskling
    Vi kallar redan varandra "min blivande fru-man"..tror folk runt oss tycker vi är lite fåniga men jag hävdar att man kan vara nyförälskad hur länge som helst!

  • lillithsmamma

    Tizzeltazz vi har varit tillsammans i 2år snart den 29 juli . oj vad tiden går fort :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2