• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • MrsNyberg2B

    JAg såg en superfin, enkel klänning i ett skyltfönster idag... Funderar på om man ska gå dit och fråga om man kan få fota den... Det vore bra, å ha som alternativ..

  • paige

    Funderade lite på en sak, hur många brudtärnor ska ni ha? Kan inte välja bort någon. och vilken färg på deras klänningar?

  • MrsNyberg2B

    Jag ska ha två, min syster och min bästa vän... Jag hade tänkt ha bara en först, men det blev svårt att ta en av dem, så då blir det båda. Vad gäller kläder, så får de ha vad de vill... De är så olika som personer, så jag tänkte att de själva ¨får komma överens, och de tror jag att de kan göra åxå..

  • Pumpkin

    Jag ska ha en, kanske två tärnor. De kommer att få välja på lime eller rosa klänningar antagligen, vilket i alla fall min huvudtärna tycker är helt okej

  • Pumpkin

    Huvudtärnan är alltså hon som redan är tillfrågad, menade inte att de har olika rang eller så

  • paige

    Jag funderar på att ha tre, ser snyggt ut och så kan jag som sagt inte välja bort någon.
    Men det blir min syster som får välja klänningar.

  • Pumpkin

    Mysan

    Klart du ska klippa i tidningarna och sen spara dem, det har jag gjort - precis som snitte

  • Pumpkin

    Just ja paige:

    Jag är 21 (22 i augusti) och han fyller 27 om ett par veckor Och vi bor i Skellefteå.

  • June20

    Mysan98:
    vad e skillnaden mellan namngivningsceremoni o ett dop förutom att det inte e i kyrkan? e det någon annan som säger vi giver dig detta namn? o sen tårta o safft?

  • June20

    paige:

    är 26 o 26(han ska fylla 27 senare i år) o vi bor i GBG.

    jag ska ha en tärna o hon får nog ha på sig vad hon vill för färg helst hade ja sett henne i nåt ljusgrönt eftersom vi ska ha det i temat men det passar henne inte till 100% kanske bara 65% så vet intevad hon väljer. en sak har ja sagt nej på o det är urringningen! här ska inte tuttar visas! :P

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2