• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Pumpkin

    Hallå tjejer! Här har det visst hänt saker ikväll, trevligt

    Tizzeltazz - Välkommen! Alltid lika trevligt med nya brudar som är lika "galna" som oss och börjar planera tidigt Låter härligt med ett bröllop i Marocko - häftigt! Och vad gäller datum/sommar så borde tråden egentligen heta bara 2008, så det är bara att skriva på och berätta om alla tankar, idéer och planer. Vi vill ju höra!

    Jag och M2B har varit på bio ikväll för att fira ett år som sambos! Borde väl egentligen ha valt en romantisk film kanske, men sambon ville ju självklart se The Omen. Så, vi gick och såg den. Jättebra film, men jag kommer inte kunna sova på flera veckor

  • Snitte- 5/7-2008

    Hejsan tjejer!!

    Åh vad härligt att fler och fler hittar till vår mysiga tråd... och ett marockobröllop är ju spännande att höra om :)

    jag hittade en lista som jag själv inte var med på måste skriva in mig... ;)
    Mysan98 12/1-08
    Lanzara 1/3-08
    MrsNyberg2B 14/6-08
    Snitte 5/7-08
    MsNordqvist 8/8-08
    lillithsmamma 8/8-08
    Bride Aug-08 8/8-08
    June20 080808
    vilse i djungeln sommaren 2008
    lill mama 8/8-08 eller 9/8-08

  • Snitte- 5/7-2008

    iiih såg ni the omen fy vad läskigt, den kommer nog inte jag våga se... jag är jätte mesig vad gäller skräckisar...

    GRATTIS till 1 år som sambos!!!! ;)

  • Pumpkin

    snitte

    Jag tycker om att se nya skräckisar, min nyfikenhet tar liksom överhanden. Men sen efteråt mår jag skitdåligt - som nu! Huvva, vet inte hur jag ska få nån sömn nu alltså

    Förresten, MsÖberg, paige och Tizzeltazz - ni måste ju regga er på www.svartbrud.se också så ni kan lägga upp bilder och grejer Vi andra är reggade där och alla heter nog samma som här tror jag?

  • June20

    Hade hippan idag och det gick rät ok inget jätte pinit alls.
    Vi smög drack barcardi brezzers i omkläddningsrummet med chokladpraliner innan vi gick ut o latbadade oss i badhuset. Snacka massa skit, framtid o bröllop.
    Sen fick hon sätta på sig kronan o först ville hon inte riktigt men de strunta ja i så den åkte på ialf o glömde nästan bort att hon hae den på sig sen.
    Sen fick hon dela ut Dummle till en del folk. Lite killar o pansionärer o en hög ungar. Gick igenom halva stan till GBGs chokladfabrik där hon fick välja grejer att ta med hem till sig o m2b och vi mötte upp med min mamma som köpte en hög sjäv med gott gott....vidare till The Golden Days för middag o smultrontårta Mmmmmm. Sen gick vi runt innan alla butiker stängde o glodde på toppar o sen åkte alla 3 hem o sov! på varsit håll HAHAHA...

  • June20

    rågan e nu vad som händer 2008 för mig för hon sa hon skulle minnsan göra nåt nu för ja tvinga på henne en krona :P

  • Snitte- 5/7-2008

    Hihi vad kul att hippan gick bra!!! :D

    ja, nu får du nog vänta dig något liknande tillbaka... men det var ju inte så farligt...

    nu sitter jag och drömmer mig bort i alla roliga tillbehör från Usa som det finns till bröllop... :D

  • June20

    Nä inte farligt direkt, samt att ja satt e en plastblads krans i mitt hår också så hon inte skulle vara den enda me noe i huvet, vilket hon tyckte va skönt.
    Men hon komentera att nu får hon ju 2klå mig2 i hipa o göa något "lite värre" för kanske inte så kul o kopiera samma sak, el ja vet inte.

  • Snitte- 5/7-2008

    Nä det är klart de får ju hitta på något eget... men man kna ju ha egna ideér och så också... vad man vill och inte så att säga.. jag hittade i någon gammal cosmo en massa tips för möhippan jag tänkte ge mina väninor den när det börjar närma sig... :D

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2