• Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3
  • insideharmony

    De var tråkigt Linslus
    Men visst ska de bli fler de e ju några här som vill komma me oxå ;)

    Oki då för står ja SaT. Va säger gästerna om å åka så långt då. Var lite inne på att ja ville gifta mg på gotland förr men de bli en omöjlighet om man ska ta dit alla gäster.

  • lullan2

    Jag vill också fika, men jobbar ju denna helgen med. Hoppas på bättre tur nästa träff!

    Skrev tidigare och undrade om lokaler i området, och speciellt då stenungsögården. Fick inget svar då jag så provar igen; nån som har undersökt stället/ varit där på fest eller bröllop eller kanske någon som ska gifta sig där? Önskar lite info och vill höra vad ni tycker om stället.

  • Orustbrud

    Satsar vi fortfarande på lördag eller?? Om jag förstått det rätt så är vi tre som kan. Det är ju alltid en början.

    lullan2: Jag vet tyvärr inget om stället. Ville bara skriva en rad så att du inte känner dig bortglömd. Lycka till!

  • gnizz

    men det var väl någon här i första tråden som hade lite koll på det stället om jag inte missminner mig...

  • insideharmony

    Orustbrud
    De klart vi kör, annars kommer vi ju aldrig till skott. Så kör vi fler gånger senare. Efter som att de hela tiden är många som ej kan å har varit så även förra gången så tro ja att vi måste börja i den skalan. Så kanske de än några nya me nästa gång osv.

    lullan2
    Ja känner häller ej till den därför ha ja ej svarat. Men håller tummarna för dig att du ska få napp.

  • lullan2

    Tack för era svar ändå, vet att jag läst tidigare att någon skulle gifta sig där, så kanske svar dyker upp senare om denna person finns kvar i tråden.

    Hoppas ni får en mysig fika-stund. Hade verkligen velat delta, så hade jag kunnat fråga er litegranna, jag som bara börjat fundera kring bröllopet. Men jag får väl fråga här i tråden sålänge, helt enkelt!
    Ha en go helg allihopa!

  • Augustibrud-06

    Fikat i Stenungsund!

    Jag kan inte komma, har gått och blivit sjuk.
    Jag som hade ordnat barnvakt och allt! Hoppas det blir fler tillfälle. Verkar svårt att få ihop det.

  • insideharmony

    Augustibrud-06
    japp de är ju så typiskt :(
    Men vi får hoppas att de e nån som kan komma iaf.
    Jag kan *pekar på sig själv*

  • 2006Std

    Det blir inget fika för mig heller då dottern fortfarande är sjuk...öroninflammation...så det är lite gnälligt.

    Men som sagt....nästa gång?!

  • Orustbrud

    Insideharmony: Hur var det nu, hade du något på e.m imorrn som du skulle göra? Jag hann inte med allt jag tänkt idag utan har lite fler punkter på att göra listan imorrn. Är osäker på att jag hinner till 11.00

Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3