• Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3
  • SaT

Det jobbiga är ju att det är 40 mil enkel resa, så man kan ju säga att det blir en dyr fika om jag kommer

• gnizz

Jag får väl trösta mig med att du bor längre bort än mig då ;)

• insideharmony

hu har du hamnat i denna tråden då SaT? om man få fråga ;)

• Orustbrud

Linslus: Vilken väg kommer du in till S-sund? Lättast är om du, som insideharmony skrev, parkerar på Stenungstorg. En stor gratis-parkering som det inte går att missa. När du står på parkeringen och har affärshuset framför dig bör du se Oasen längst till höger. (Lindex-huset)

• sept.brud-06

Vi är visst fler som bekymrar oss över detta med inbjudan. Tack alla för era åsikter. Jag har också börjat fundera på en infolapp att ha med i inbjudan. Vi hr många som är tillresande och det kan ju vara bra att ha boendealt osv på papper. Men jag får se hur vi gör med önskelistan. Förhoppningsvis frågar väl folk vad vi önskar oss innan de börjar köpa något. Då kan man ju säga det då.

Jag är bortrest på lördag och kan tyvärr inte heller komma på fika. Hoppas ni får kul!!!

Hewi
    Jag håller helt med hemligt. Superjobbig situation, men tänk ändå på att det är ditt bröllop. Hon kanske blir lite sårad, men jag tror det går att förstå att ni redan planerat hur ni vill ha det. Synd att hon inte frågade först!

• insideharmony

Oki SaT
    Hur kommer de sig att ni valt Orust då. Är nån av er där i från då el ha ni stuga där el nåt. De är jätte fint härupp i genom så ja kan förstå er att ni väjer de ;)

• SaT

Västkusten har varit vårat ställe sen vi blev tillsammans. Första helgen efter vi hade blivit ett par åkte vi till kungshamn och hyrde en stuga. Sen har det bara fortsatt att vi åkt dit ett par gånger om året (bodde i Borås ett tag, så då hade vi ganska nära). För 1 1/2 år sen hyrde vi en stuga utanför Smögen, och en kväll friade han ute på en klippa i solnedgången. Samma semester tror jag det var, så åkte vi runt och tittade lite på Orust, och hamnade i Hälleviksstrand. Båda sa då, att där ska vi gifta oss! Och så ska det bli!

• SaT

Hmm.. nu ljög jag... den gången han friade bodde vi i tält. Spelar inte så stor roll kanske

• Linslus

Neeeej; kan inte fika Fått förhinder...attans!
    MEN; det blir väl fler??

Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3