• Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3
  • insideharmony

Ja kommer på fika. Behöver komma bort å göra nåt annat ha suttit å vakat över min farmor tills hon gick bort denna veck. De är därför ja ej har varit inne här. Men ja sticker dit så få vi se vilka som dyker upp. Om de inte skulle avblåsas här som tidigare. Men ja hoppas att de bli av nu.

• insideharmony

Kl 11.00 hade vi sagt. hoppas bara att fler skriver att de kommer.
    Men hör ja inget sticker ja dit ändå så ingen stackare sitter där själv.

• insideharmony

om de e nån mer som kommer så får ni gärna medela de här även om ja åker ner ändå. De e ju alltid kul å veta att de kommer nån mer. Ja kollar av innan ja sticker. Men som sagt ja behöver komma ut lite så ja sticker dit ändå.

• Orustbrud

Godmorgon. Jag är sjuk.

• Orustbrud

Insideharmony:
    Hoppas att det kommer någon. Vore jättetråkigt om du blir helt ensam.

• insideharmony

ja vi få la se hu de går, men den smällen få ja ta då så för ja vet ju att ja riskerar de så ingen annan sitter där å undrar ;)

• Linslus

Insideharmony: Ledsen att din farmor gick bort

• SaT

Åhh, måste bara berätta... jag dammsög här i godan ro i förmiddags, och skulle ut och skaka av hundens lakan, då plötsligt dyker ett gäng tjejer upp, Möhippa! Jag fick lite fin fina kläder och smink som jag skulle måla på själv medan jag hoppade på en studsmatta... Sen har vi varit och kört gocart och bowlat och ätit god mat! En jätte härlig dag! Hoppas det är bra med alla er andra oxå!

• gnizz

Låter underbart, e lite orolig över vad mina vänner ska utsätta mig för. Inte för att jag skämms lätt men får en av dem bestämma så blir det 110% förnedring.....

• SaT

Måste säga att mina vänner varit jätte snälla. Vi har haft en urmysig trevlig (och för ovanligehetens skull barnfri) dag!

Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3