• Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3
  • gnizz

Ringde och fick måtten på ödsmålsbyggdegård igår, så nu kan man planera bordsplacering :)
    Vi väntar på papper till inbjudningarna så där står det still :(

• HeWi

Nu behöver jag hjälp igen...Har svår ångest. Hur ska man lyckas bestämma sig för bröllopsklänning. Jag måste besluta mig snart...Känner mig ganska stressad över detta. Maggie Sotteros "Sarchi" eller en Lilly tvådelad eller ngt helt annat? Åhhh....Hur har det gått för er andra?

• HeWi

Är det nu på lördag? Vilken tid är sagd förresten?

• Grönt är skönt

Hej på er! Jisses, tiden rusar iväg och det har tillochmed blivit en ny tråd!

Jag har ett problem... Vi hittar ingen kantor! Är det någon som har tips på någon som man vända sig till? Vet inte hur många vi har kontaktat (som är bekantas bakanta osv), men ingen har möjlighet... Får lite panik över detta nu, Morlanda vägrar ju bekräfta att vi bokat kyrkan innan vi hittat en kantor! :(

Hoppas att ni får det bra på fikat imorrn förreseten! Ta en kaka för mig med!

Kram

• Grönt är skönt

Med risk för att framstå som otroligt förvirrad så vill jag nu (såhär en timme efter det förra inlägget) meddela att vi hittat en kantot! Paniken är som bortblåst! :)

• Grönt är skönt

Äh.. kantor skulle det ju såklart stå!

• Orustbrud

Ja, hur blir det med fika imorrn? Var det några som kunde. Fick precis reda på att jag INTE jobbar imorrn.

• Linslus

Grönt är skönt: Grrrr jag har I ALLA FALL inte fått någon bekräftelse från församlingen trots att jag angett kantor sen någon månad tillbaka... Har dessutom RINGT dem & påpekat detta TVÅ gånger & de säger bara "kanske nästa vecka" Känns som det bara är "en-väga-krav" från dem; vi brudpar ska inkomma med fakta men DE kan hålla oss på halster... Kul om man sen får bekräftelse & det står fel DATUM eller liknande *försöker ändå vara optimist*

Nu till något annat: BLEV det någon fika för er idag?

• Linslus

Oj då *förvirrad* ; det är ju FREDAG idag Är ledig idag så fick för mig det var lördag

• gnizz

Bra att ni pratar om bekräftelse, måste komma ihåg att skicka in våran snart. Vi är så dåliga på att skicka post, kanske ska skicka den när vi skickar inbjudningarna.

Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3