Stenungsund 2006 Del 3
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Åhh jag hade gjärna kommit men jag jobbar hela helgen *surar*
Kanske kommer andra chanser?? :)
Vart ligger FIKET på torget??
Hur känner vi igen varann då? NÅGON kommer ju alltid först menar jag (säkert jag som är tidspessimist hi hi)
Kan se mig gå runt & fråga förvånade tjejer om de är "B.T-fanatikerna från Stenungsund"?! Nej jag bara skojjar
Önskar jag kunde komma, hade varit kul att prata irl, men det är lite långt till std (24mil) :(
Ja tänkte skriva en liten pappers skyllt å ha på bordet som de står BT på så hittar vi varan 8)
Linslus ja skrev en beskrivning alldeles under ditt senaste inlägg när du frågade förra gången. Skrolla upp lite bara så ser du ;)
/Sol
Men gnizz
du kunde ju förra gången trodde du bodde här, el var du bara på besök då, El bara brotrest denna helgen?
Vet inte än om jag kan komma på lördag, dottern är dålig igen så vi får se hur läget är men jag meddelar innan så ni vet.
insideharmony
Studerar i karlstad, flyttade hit i januari men hade lov förra veckan och var nere och hällsade på.
oki gnizz då understandar jag :D
Hoppas vi kan få till de nästa gång sen då när du har lov ;) Här planeras för fullt en fortsättning 8)
Jag vill oxå fika
*stampar tjurigt i golvet*
*pekar på sig själv* Hoppas SaT kommer me nästa gång om hon ej kommer på lörd. ;)