• Sweetlinda

*Den sista Februaritråden*

Hej Tjejer!

Miranda, Agnelia, 20:th century fox m fl

Vår gamla tråd var visst avstängd. Så härmed startar jag en nu.

Nu är det INTE långt kvar!!!

• Svar på tråden *Den sista Februaritråden*
  • 20th century fox

miranda - trixet är att du måste se till att albumet är "public" så alla kan se. sen är det bara att öppna albumet och kopoiera adressen i webläsaren.

• 20th century fox

det är lite knasigt med att ha bytt namn tycker jag. Jag säger nästan fel ibland när jag ska ringa någonstans

• agnelia

Tack för ditt innehållsrika mail Miranda!!!
    Underbart att få läsa.

Skriver mer när jag är lite piggare, har min kvällsvecka nu, gäsp!

Ha det så gott allihopa!!

• Miranda

fox,
    tack! nu tror jag att jag vet hur jag ska göra! förhoppningsvis kan jag lägga ut lite bilder i kväll. tyvärr har vi dock inte bredband så det tar ju megalång tid att lägga upp varje bild i albumet...

• agnelia

Miranda, glömde du göra albumet public?
    Ingen kan se bilderna... *sååååå nyfiken ju*

• agnelia

WOW!!!!!!!!!!

Underbara berättelse och underbara bilder!!!

• Miranda

Jaha, och nu fick jag veta att en av mina bästa väninnor skall gifta sig den 29 oktober! Så nu får jag vara med och "fixa" lite med ett bröllop till! Härligt! Man är ju inne i det, så att säga!

Prioritet nummer ett är dock alla tackkort som skall skickas...pust!

• 20th century fox

jag vi har betsällt 130 tackkort, nu kommer hästjobbet att skriva dem för hand...*puh*

Orkade inte vara lika ambitiös som men inbjudningarna utan vi satsar på att få ut korten hyfsat fort istället för att knåpa i ett halvår och sedan skicka dem.

• Miranda

Vi hade sån tur att vi fick tag på foton för 1:-/st (bara fotona alltså) så på vissa tackkort ska vi sätta två foton och skriva tacktexten emellan. Sen viker vi ihop kortet med två "vik" och skriver adressen på framsidan... om ni fattar! har framkallat kort till 140 tackkort, men jag tror nog att vi hamnar på runt 130, precis som ni fox.

Ska ni skicka tackkort till de som skickat postogram? Det kostar väl ändå en femtiolapp att skicka ett sådant...

Snyft... börjar ana att det snart är slut med denna tråd...

• agnelia

Tack så mycket för brevet med innehåll Miranda!! Mail (låååångt)är påbörjat och kommer så småningom, förhoppningsvis innan sommaren...

Svar på tråden *Den sista Februaritråden*