*Den sista Februaritråden*
Hej Tjejer!
Miranda, Agnelia, 20:th century fox m fl
Vår gamla tråd var visst avstängd. Så härmed startar jag en nu.
Nu är det INTE långt kvar!!!
Hej Tjejer!
Miranda, Agnelia, 20:th century fox m fl
Vår gamla tråd var visst avstängd. Så härmed startar jag en nu.
Nu är det INTE långt kvar!!!
Ja, det är mycket att tänka på, men mest småsaker som bara är jobbiga att behöva ta tag i. Håller på med bordsplacering och små historier om alla, det ska vara klart idag och lämnas till toastmastrana senast 22.00, dom sätter press på oss :)
Har varit och lagt handpenning på ring nu, det känns bra!
Måste ta tag i det här med dukar. Hur har ni gjort?
God morgon!!
Har precis skickat iväg en beställning till slöjddetaljer och i tisdags beställde jag från octoberstamps. Längtar efter att få pyssla!!!!
Nu har jag nya patroner till skrivaren och ska testa lite... Har ju funderingar på skriftliga svarskort som följer med inbjudan.
Ska ner och kolla vilken färg/nyans på slöja jag ska ha, sen ska jag beställa det också!
He he... Behöver jag säga att decemberlönen blev över förväntan...
Ska börja brodera ett babykort till en kompis också, hoppas att jag hinner! Hon är beräknad till tisdag! Fast jag måste iaf vänta med en del av kortet tills dess, blått eller rosa garn...?
Ha en bra dag allihopa!!
Ja nu närmar det sig verkligen! och idag snöar det
Tänk om det kunde hålla sig lite vitt fram till och med den 5 februari nu!
I helgen skall vi ha sista snacket med värdshuset där vi skall ha festen. Finslipning av detaljerna liksom. Så skall vi träffa prästen oxå. Spännande.
Vi har fortfarande festprogrammet kvar att göra. Det mesta är nedskrivet, men det tar tid att sätta samman, kopiera, vika och häfta. Våra värdar gör ungefär hälften till programmet, och vi gör hälften. Just nu håller jag på med omslaget. Det är i samma mörkt blå färg som våra övriga trycksaker. På framsidan skär jag ut en fyrkant, och i den rutan ser man ett kort på oss, som är på sidan bakom. På det mörkblå papperet skall jag även stämpla några snöflingor i silver - även om vi inte får snö på vår dag, så är det ändå den vintriga känslan vi vill åt!
Efter att vi träffat prästen, så skall även vigselprogrammet skrivas ned och kopieras. Ja, vi lär nog inte vara sysslolösa i alla fall. Vi har inte utgångsmusiken klar än heller...
*håller tummarna för snö*
Hej på er!
Jag har inte heller varit med i er tråd innan, så nu kommer jag och knööööör.
Vi gifter oss också den 26 februari. Hos oss har det kommit snö i natt hoppas, hoppas, hoppas att det ligger kvar.
Igår var jag hos min "weddingplanner" och gjorde 13 vasar till tulpanerna vi ska ha på borden. De blev så himla läckra, gött när allt blir så bra
Får jag fråga er hur ni gör med dukar, jag vill så gärna ha tygdukar men kommer inte ha råd att köpa. Jag skulle kunna köpa tyg och sitta och fålla i timtal (jag avskyr att sy) eller köpa finare pappdukar. Tror ni det blir B med papp?
/Erica
Hej!
Kan inte fatta att det är 2 veckor kvar. Jag som har varit så hispig och stressad, känner mig nu helt apatisk. Måste komma igång nu igen!!! Hjälp mig!!
Har säkert glömt massor..kl 17 idag ska vi träna med prästen.. Kul! sedan ska de ta ut Johan på svensexa. Haha, han vet ingenting.
Jag blev hippad i fredags av min arb,kamrater. De kidnappade mig när jag skulle åka hem. De gjorde mig jätteful det finns bilder på mig på w w w. lipz. se
kolla under vimmelbilder den 14 Jan. Ni missar inte vem som är jag!
Jag fick sjunga karaoke inför hela stan, fick god mat o dryck . Jaa hela kvällen var helt underbar. Och jag som var lite ledsen och trodde att de glömt mig..
Nästa helg är det mina kompisar som tar ut mig. ( vet detta då jag jobbar denna helgen som kommer, sen finns det inget att välja på ) Är rädd att denna blir värre
Har någon mer blivit hippad??
icka - vi köpte tyg på jysk.- Plyschtyg, det ser jättefestligt ut och man behöver inte fålla!!!! Bara å klippa i rätt längd.
jag har fått magkatarr av all stress...vad gör man åt det?
Ang. dukarna. Hyr!! Blir jättebilligt och behöver oftast inte ens tvättas innan du lämnar tillbaka de
Fasen vilken bra idé, tack!!!!
Ja vad gör man åt denna mage som krånglar av allt som pågår, och hur gör man för att somna på nätterna och inte bara ligga och fundera? Känns som man börjar överdosera samarin.
Hippningen är på gång, antingen denna helgen eller nästa. Det känns så kul att de tar sig tid, men nervöst också såklart.