*Den sista Februaritråden*
Hej Tjejer!
Miranda, Agnelia, 20:th century fox m fl
Vår gamla tråd var visst avstängd. Så härmed startar jag en nu.
Nu är det INTE långt kvar!!!
Hej Tjejer!
Miranda, Agnelia, 20:th century fox m fl
Vår gamla tråd var visst avstängd. Så härmed startar jag en nu.
Nu är det INTE långt kvar!!!
Hej Sweetlinda!
Nej det är inte långt kvar nu... för er!
Själv har är det 394 dagar kvar för mig!
Kommer sakna er i tråden...
Hur går det med de sista bestyren??
Själv ser jag fram emot min semester v5 då jag ska testa lite olika tårtalternativ och provlaga menyn lite...
Har då även tänkt ta en titt på bygdegården igen och fota, mäta upp, kolla köksutrustningen m.m.
Ska bli kul!!
alltså...nu minsann börjar det bli stressigt för mig 29 januari ska jag säga! Igår fixade i alla fall mamma slöjan och höll på och strök och sydde ihop den på kam, sen sydde hon oxå vit dunboa längs min blåa kappas kant så jag kan ha den som ytterplagg. Det blev jättefint och min kille tyckte jag såg ut som en isdrottning :D
Idag ska jag försöka boka fotograf och beställa buketten. Sen ska jag nog göra placeringskorten färdigt. Det är små tictac askar som jag gör egna etiketter med kärlekscitat på baksidan och namn på framsidan. 85 personer har tackat ja till bröllopslunchen vi ska ha!!!!!
Ja, nu känns pressen.
I Onsdags provade jag klänning+ kappa med skor ifall det behövdes läggas upp. Klänningen passade perfekt, kapppan lades upp 5 cm. Idag ska jag beställa buketten.
Fotografen är bokad fast vi har inte varit där och pratat med dem..det känns som man ska glömma en massa..Hjälp, kommer ni på något som inte får glömmas?!
Ha det gott,
kram Linda
fox,
kappan låter jätteläcker!!
Hoppas att du vill visa en bild på även den efteråt!
Hej!
Har oxå hittaqt hit nu. Sorgligt men sant så är det nog den sista "vår" tråd. men jag kommer hänga i lite o se hur det går för dig agnelia
Fjärilar i magen! Alla runt mig beter sig märkligt... nästan 100 på att det blir hippa imonn... lär väl få igen för gamla grejer nu
Sambon blev kidnappad vid halv nio i morse. Jag visste om det, men han blev paff när 8 killar stövlade in. Jag hoppas o tror att de har kul! Vet att han skulle få spela in ett par låtar i en studio, måla portätt, leda aerobicspass mm Blir nog en heldag och helkväll vad det verkar.
Jag är stressad över att tiden rinner iväg! 78 personer har tackat ja till festen. 7 personer har inte hört av sig - lite dåligt tycker jag... I veckan, då jag varit ledig har jag gjort geleljus, placeringskort, servettringarna (ÄNTLIGEN färdiga och fixat med festhäftet.
Klänningen är klar, förutom att den inte är uppsydd i rätt längd ännu. Letar skor ännu... Tyvärr har det strulat med prästen, så vi vet ännu inte vem som skall viga oss... och så är det en massa annat som inte heller är klart!
På måndag ska jag i alla fall göra provuppsättning och beställa brudbukett.
Vi har skrivit en lista och det blev två och en hal spalt på ett a4-papper, gällande saker som är kvar att fixa.
fox,
låter som om bestyren går bra för dig nu! skönt att höra, eftersom det gick lite trögt där et tag!
Miranda!
Hur gick det? Blev du hippad?
Nyfiken...
Ja, det blev faktiskt möhippa igår (tänk att mina aningar stämde för en gångs skull Så idag är jag verkligen seg! Knappa fyra timmars sömn inatt! Fast jag blev lurad ändå, de hade löst det smart! Brukar gå ut och gå med en kompis några ggr i veckan, så när hon ringde om det var det ju inte märkligt alls. Sen gick vi hem till henne, och då var "alla" där. Jättekul att så många (12 pers) hade tagit sig tid att vara med. En del hade rest långt oxå, så det var skoj. Ett par kompisar var dock förhindrade att komma pga att de bor ute i buschen, så de var omgivna av nedfallna träd...
Jag fick bara göra "snälla" saker! De visste ju att jag hade små-stress-panik över bröllopet, så kvällen blev perfekt! Eller vad sägs om skumbad, ansiktsbehandling, avslappningsmassage (av värsta snyggingen såklart)lyxig håruppsättning, ut o äta, göra bort sig lite på stan osv. Kvällen avslutades hemma hos en kompis, med underbar efterrätt + frågelappar (en tradition på våra möhippor, den blivande bruden får en massa lappar med frågor i en skål, som hon högt skall läsa upp och sedan besvara)Frågorna gällde ungefär allting, men mycket frågor om min sambo såklart. Mysigt! Blev som sagt sent, men idag kommer jag oxå att få ta det lite lugnt - om ett par timmar skall jag gå och göra min provuppsättning!
E de ngn annan som blivit hippad ännu förresten?
:( nej...och det är bara tre veckor kvar för mig nu!!!!
Ja, jag är faktiskt glad att det är överstökat. är rädd om återstående helger för att hinna ordna allt som återstår. men var lugn, det blir förmodligen när du minst anar det...
Det lät härligt Miranda!!
Inte långt kvar för er nu... Förstår att ni inte har tid att skriva så ofta längre.
Hoppas att allt går som smort för och att inga problem dyker upp den sista tiden.
KRAM från agnelia!