• Sweetlinda

*Den sista Februaritråden*

Hej Tjejer!

Miranda, Agnelia, 20:th century fox m fl

Vår gamla tråd var visst avstängd. Så härmed startar jag en nu.

Nu är det INTE långt kvar!!!

• Svar på tråden *Den sista Februaritråden*
  • Vitklädd i vinter

Det här med dukar, det kostar ju en del att hyra, jag har fått pris på 17.50/pers vi då som har 90 pers blir det nästan 1600:-. Jag hade tänkt att kolla runt lite i familjen om det finns linnedukar. De kommer ju dock inte att se likadana ut men om man lägger de som är hyfsat lika vid samma bord så tänkte jag att det kanske inte syns så väl. Min mormor har ett gäng vita linnedukar så det kanske går att få ihop.

• icka80

Tjena tjejer!

I helgen var vi runt och provfotade i olika miljöer, det var jättekul, fast vi var inga direkta fotomodeller (jag tittade aldrig i kameran och min kille tittade alltid i kameran hihi). Ganska skönt att veta innan vad man ser hemsk ut i för positioner.
    Den här bilden tycker jag blev rätt häftig
    http://www. fotosidan.se/ gallery/viewpic.htm? set=lp&ID=309978

fast utan min skumma min då

Trodde att plastrongen skulle vara färdigknuten när man fick den, shit då vill jag nog också ha lite instruktioner.

Börjar nog bli lite nojig nu för i natt drömde jag mardröm om att allt gick totalt åt skogen på bröllopet.

Må gott allihop!
    /Erica

• Sweetlinda

icka 80:
    Tycker jag känner igen dig, är du från trollhättan? Vi kanske har pratat om det förut? Fick en känsla av det så fort jag skrivit frågan , ursäkta mitt dåliga minne isf.

• Vitklädd i vinter

Ska snart iväg o göra första provningen på klänningen, det ska bli spännande!!

Min cape som jag skulle få uppsydd i Thailand blev inte klar i tid så han som skulle hämta den fick pengarna tillbax och kom hem utan cape :( Så nu vet jag inte hur jag ska göra. Men imon ska jag gå o kolla på en blårävpäls som jag kan få låna om jag vill, men om inte det blir bra säger min svärmor att hon syr en cape åt mig. Himla gulligt av henne tycker jag. Så det löser sig ju!

Men man har så mycket att tänka på ändå så att när nått händer så känns det som en katastrof!!!

• icka80

Japp, jag är från Trollhättan. Är 25 år, kanske vi har gått i skolan ihop eller nått? Kände dock inte igen dig från möhippekortet. Erat bröllop är snart va? Jag har för mig det, jag knödde mig in i din och bebbsens tråd förut och jag tyckte jag läste det där.

Vad spännande att prova klänningen, hoppas att den sitter som en smäck

• agnelia

God morgon brudar!

Inte långt kvar nu för er...

Ett år och tio dagar kvar för mig!

• Miranda

Ja, nu är det verkligen panik! Dax att få ihop det sista. Slutprovning av klänningen igår, och som väl ar kändes det fortfarande bra!

Jag tror att vi skall ha Drottningholmsmusiken som utgång. Vad skall ni andra ha? Vi vill ha ett klassiskt stycke, men ändå gärna lite roligt. Blir maffigt på orgeln!

Nu skall jag kolla mailen

• 20th century fox

he, he, miranda..du vet inte vad panik är!
    tre dagar kvar!!!! Fattas dekorationer, min lägenhet ser ut som den talande skräphögen i Fragglarna, jag har inte hittat papiljotter, vaser, gäsbok eller foundation!!!!

kram på er alla!

Svar på tråden *Den sista Februaritråden*