*Den sista Februaritråden*
Hej Tjejer!
Miranda, Agnelia, 20:th century fox m fl
Vår gamla tråd var visst avstängd. Så härmed startar jag en nu.
Nu är det INTE långt kvar!!!
Hej Tjejer!
Miranda, Agnelia, 20:th century fox m fl
Vår gamla tråd var visst avstängd. Så härmed startar jag en nu.
Nu är det INTE långt kvar!!!
erre: Var hyr man dukar??
fast det blev billigare att köpa tyg än att hyra dukar för oss...plus att man då får ha kvar tyget till andra fester. Kostade 75 kr för 5 meter på rea...
Det var ju jättebilligt, och plysch är ju häftigt! Har sammetsklänning så det känns ju lite liknande.
Får nog pilla mig iväg till jysk i eftermiddag
hoppas det inte är slut bara..iof skulle vi ha typ 30 meter...mamma fick ringa runt till massa olika butiker för att skrapa ihop det...
icka80,
man kan faktiskt ta vanliga lakan oxå. finns ofta billiga enkla lakan på de större butikskedjorna.
sweetlinda,
blev hippad för ett par veckor sedan, berättar lite kort tidigare i tråden. hoppas prästträffen går bra! vi träffar våran på lördag!
fox,
jag blir i alla fall mindre stressad av att skriva listor på allt som skall göras - alltså minsta lilla grej. då får man en översikt, och sedan är det bara att stryka på listan allt eftersom. ofta är jag orolig för att jag har glömt ngt, eller att jag kommer att glömma något, men skriver man upp allt på en lista kännsd et lite bättre. gäller mig i alla fall! sen kan man nog inte komma ifrån stressen helt - jag känner att den lurar på mig hela tiden.
ja vi får väl se om det blir nån hippa för mig i helgen..jag tippar på imorn eller på lördag kanske....fast jag hoppas nästan att det inte blir nåt, vet inte om jag orkar.
Hittade inget embossingpulver på "min" akademibokhandel , de kanske har olika sortiment i landet.
Ska testa det som finns på panduro, pysselsugen!!!
Hoppas att stämplarna kommer snart... Beställde två breda ringar och en text (skrivstil) : Vi gifter oss...
Jobbar idag men är ledig hela helgen!
Ska inte vara "social" och åka runt och hälsa på folk, bara vara hemma och pyssla och slappa och riktigt njuta av att vara ledig i två dagar!
Ha en härlig helg tjejer!!!
...måndag igen...
Är bara ledig söndag denna vecka. Men sen semester!!!!
Träffade min lilla tärna igår, vi ska till stan nån dag och titta på tyger till tärnklänningen. Hon tyckte att det var så spännande!!
Dags för mig att stryka skjortan och åka till jobbet...
Ha en mysig måndag tjejer!!
HJÄLP!!
Hur knyter man en kravatt?? Heter de så? En sån där slips man har till frackcoat. Tacsam för svar!!
Det är inte plastrong det heter, eller? I alla fall tror jag att det som min blivande skall ha heter så! Den kan isf knytas på flera olika sätt. Min blivande skall ha en ganska lös knut som de visade där han hyr sina kläder. De lär få visa igen när han hämtar kläderna nästa vecka!