• Sweetlinda

*Den sista Februaritråden*

Hej Tjejer!

Miranda, Agnelia, 20:th century fox m fl

Vår gamla tråd var visst avstängd. Så härmed startar jag en nu.

Nu är det INTE långt kvar!!!

• Svar på tråden *Den sista Februaritråden*
  • 20th century fox

miranda - soulmate!!! När jag lämnade in min pärlbukett till floristen så sa hon "du har haft å göra du".

Jag tänkte inte på att jag sparade pengar, men annars hade min bukett kostat minst det dubbla. Nu får jag betala 1000 :- och 75 för corsagen.

Vet du vad du ska ge?

• agnelia

Miranda!
    Vad hette det speciella detalj embossingpulvret du köpte? Och vad hette butiken (bokhandel?) där du köpte det?
    Vill ha en sån i guld!

Tänkte pyssla lite under min semestervecka.

• agnelia

Miranda,
    du har mail!!! (länge sen sist... )

• Cinnamon

Bara 17 dagar kvar för mig nu!

Buketten, tårtan och transporten är kvar att ordna. Och så detaljerna kring middagen.

Det börjar kännas lite nervöst. Jag vet inte riktigt varför, men det har nog att göra med att stå i fokus en hel dag. Och en hel dag blir det. Jag ska vara hos frisören senast halv tio och middagen blir väl till nio på kvällen minst...

• Miranda

fox,

nej, jag vet ännu inte vad buketten kommer att kosta. Tjejen somska göra den sa att blommorna inte var så dyra, men att den kräver en del arbete. "Räkna med 1000 och ev ett par-tre hundra till" sa hon. Det är märkligt, först tänker man att man skall ta det billigaste alternativet, men sedan när man inser vad man verkligen vill ha, och det är lite dyrare, är man på nåt sätt beredd att betala det ändå...
    Så du skall använda pärlbuketten i brudbuketten nu då! Det var ju superbt, då var inte allt pysslande förgäves!

Agnelia,
    pulvret hette "detail" precis som du skrev. Vad det är för fabrikat vet jag dock inte. Köpt på Akademibokhandeln. Fanns två varianter att välja mellan där, "vanligt" pulver och sen detail-pulvret, som passade bäst till fina detaljer. Hoppas du hittar det. Annars går det säkert lika bra med det så kallade vanliga pulvret. Många vet nog inte ens om att det finns olika sorter.

Kul m mail! Har varit kass på att höra av mig. Lovar att svara, men kan inte säga när

• agnelia

Tack för svaret!!
    Då ska jag kika på akademibokhandeln imorgon.

Ta det lugnt med svaret på mailet, har ju inte heller hört av mig så mycket på sistone...

Ha en bra dag!!

Nu måste jag stressa iväg till jobbet!

• 20th century fox

miranda- ja precis! Och jag har kört den här att allt ska kosta så lite som möjligt, men tillslut orkar man inte göra allt. Tänkte ju göra buketten själv först:D

Nu får det räcka med att jag sitter och virkar kronor till näbbarna....två kvar *puh*

• Vitklädd i vinter

Hej på er!
    Har inte varit med i er tråd tidigare, men jag gifter mig oxå i februari, den 26 närmare bestämt. Det känns konstigt att nått som man planerat så länge och vetat så länge bara är en ynka månad framåt.

Min klänning är inte klar, en tjej jag känner håller på att sy den, men hon säger att det kommer att gå så jag litar på henne. Som ytterplagg ska jag ha en cape som jag fått uppsydd i Thailand. Den kom med min svägerskas pojkvän till sverige i lördags så jag har inte sett den än. Hoppas att den blev bra. I måndags beställde vi ringar. Men jag har mycket kvar att fixa med, mest småsaker dock.

Jag hänger gärna lite med er i den här tråden fram till bröllopet, om jag får ;)

• Februaribruden

Hej vitklädd i vinter!

Vi gifter oss också den 26:e februari, skoj! Jo det börjar närma sig nu börjar bli en riktig bridezilla :)

• krizzy

lycka till alla februaribrudar/gummar!!
    mvh kristina

Svar på tråden *Den sista Februaritråden*