• Sweetlinda

*Den sista Februaritråden*

Hej Tjejer!

Miranda, Agnelia, 20:th century fox m fl

Vår gamla tråd var visst avstängd. Så härmed startar jag en nu.

Nu är det INTE långt kvar!!!

• Svar på tråden *Den sista Februaritråden*
  • Nanonino

Hejsan Allihopa,

Idag ska vi till cake and design för att checka tårtan. Jag har fått den ena caketoppern som jag beställde via ebay, men den andra har inte kommit ännu. Det är oxå så svårt att få tag i den tjejen, använder sig av sin jobb mail, och jobbar bara 2-3dagar i veckan....suck... men den är påväg iaf.
    Jag har talat med cake and design och hon sa att om det är så att den inte hinner komma innan bröllopet, så är det bara att jag får ta en av henne (hon har exact sådana, men de var betydligt billigare på ebay) så får hon den jag väntar på sedan bara.

Var härom dagen och stod som en nålad modell med klänningen ... den kommer att bli så fin, och capen är så coool... lång och fin, och fluffig "man"
    Vigselförättaren har oxå varit här i veckan, och det kändes jättebra, en riktigt mysig dam.

I kväll ska vi träffa toastmaser och gå igenom festprogrammet samt äta lite gott....

Nu ska jag gå och göra gröt till mina barn.
    Kram på er

• erre

Jag ska gifta mig den 23:de februari och jag börjar faktiskt bli riktigt nrvös nu. Mindre än en månad kvar. Jag är så rädd för att jag ska ha glömt något. Är jag ensam om den känslan?

• Februaribruden

Nej jag känner precis som du erre. Tänk om vi glömt något. Men jag tror att vi har det mesta under kontroll. Det börjar ju närma sig nu vi gifter oss den 26:e februari....Riktigt nervöst och inte har det varit någon möhipppa eller svensexa än heller....undrar just om eller när det blir.

• erre

Å herre gud...... Jag hade inte ens börjat oroa mig för möhippan än. Det borde ju bli snart!! Jag gifter mig fen 13de.

• 20th century fox

för mig är det två veckor nu...tror inte det blir nån hippa för mig...vilket känns lite tråkigt men mest skönt. För jag hinner inte med det nu. Är upptagen varenda dag fram till bröllopet. Har dessutom börjat få stressmage.
    Idag ska jag åka och prova klänningen.

kram

• Miranda

fox,
    hoppas klänningen känns bra. Borde väl vara slutprovning snart! Jag har äntligen hittat skor! Det blev ett par i matt silver. Faktiskt riktigt snygga. Kan nog ha lite användning av dem efter bröllopet oxå! I helgen pratade vi med fotografen, och det känns oxå bra. Han är inte så nymodig precis, men väldigt billig och mån om att det blir precis som vi vill!

Jag känner som du, även att jag har en vecka längre tid på mig - stressmagen börjar minsann ge sig tillkänna

Du har väl inte glömt hindersprövningen förresten!?

• erre

Nu börjar det verkligen hända grejer. Gick i flera veckor och var rätt less på allt ihop, men imorgon ska jag göra en provuppsättning hos frisören och i övermorgon ska vi träffa både prästen och fotografen. Kul att komma ur svackan.

• sessan74

jag provade min klänning förra veckan, den är för stor!!!!!! AHHHH jag måste sy in den mer. typiskt. nu har vi kollat resturangen och idag ska jag till min frisör. dessutom ska min kompis göra mina naglar!! Hi hi kul kul...
    kram på er alla

• Miranda

Och vi har ÄNTLIGEN en präst! De har strulat till det ordentligt på församlingsexpeditionen, men nu har allt ordnat upp sig! Vi ska träffa honom på lördag, så det känns jätteskönt! Jag har även fixat en cape att ha utomhus.

Närmast att ta tag i är brudbukett. Ska nämligen bidraga lite själv till den oxå (så blir priset något lägre) Vill ha kristallpärlor på silvertråd, och det kan jag ju lika gärna fixa själv som att floristen håller på med det i flera timmar. Pärlorna var dock slut på panduro, så jag har lite "panik".

På tisdag är det slutprovning av klänningen - spännande! I helgen tänkte vi färdigställa festprogrammet... ja, det är mycket som skall fixas o donas nu!

Tänkte dock koppla av med en BT-träff på torsdag!

Svar på tråden *Den sista Februaritråden*